ניניס משמאל. ההחטאה לא הפריעה לאשקלון לנצח. צילום: לירון מולדובן, דוברות הפועל אשקלון

1:3 להפועל אשקלון בחוץ על הפועל ר"ג

דניאל גרץ העלה את המקומיים ליתרון כבר בדקה ה-13 אך לוטם זינו (דקה ה-19), אסי גומה (דקה 72) ועוז פרץ בפנדל (דקה 77) דאגו לשמח את אוהדי הפועל אשקלון בחג הפסח וחזרו עם מלא 3 הנקודות לאשקלון. סיטוריס ניניס החמיץ פנדל בדקה ה-50

פורסם בתאריך: 22.4.19 20:52

     

בעוד מאחורי הקלעים ממשיך המאבק סביב השליטה על הפועל אשקלון, שלומי דורה ושחקניו יצאו לאצטדיון הלאומי ברמת גן, שם התארחו אצל הפועל ר"ג. במשחק הקודם בין שתי הקבוצות באצטדיון הזה סיימה הפועל אשקלון בתיקו 1:1 וקיוותה להוציא תוצאה טובה יותר הפעם. בין הקורות עמד ליאור חדריאן, שהתאושש מפציעה וחוזר ל-11 הפותחים של הפועל אשקלון.

כבר בדקה ה-13, חדריאן ראה את הכדור ברשת לאחר התקפה מתפרצת מצוינת של רמת גן שהסתיימה בבעיטה לקורה שחזרה היישר לרגליו של דניאל גרץ שכבש בקלילות 1:0 למארחים.  דקות לאחר מכן הבלם לוטם זינו דאג להשוות את היתרון לאחר שנגח כדור מצוין שהוגבה אליו מן הקרן וקבע 1:1.

בדקה ה-50 אסי גומה הוכשל ברחבה, סיטוריס ניניס לקח את בעיטת הפנדל, בעט מעל השער ופספס הזדמנות מצוינת להעלות את הפועל אשקלון ליתרון. בדקה ה-72, אשקלון באה שוב על שכרה. שי חדד פרץ באגף והוציא כדור רוחב לרגלו של גומה שהפעם כבש בעצמו. 2:1 להפועל אשקלון. 5 דקות חולפות ועוז פרץ נכנס לרחבה ומוכשל על השוער טל בומשטיין והשופט קובי לחם הכהן שוב הורה על הנקודה הלבנה. פרץ לקח את הבעיטה וכבש את השלישי 3:1 לאשקלון.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר