אליצור אשקלון. עונה גדולה. צילום: יוסי אליהו

אליצור איתו: “מבחינתנו הגעה לפלייאוף זה כמו לקחת אליפות”

בתחילת הדרך איש לא האמין, אבל אליצור איתו אשקלון עושה את זה ביג טיים, ואחרי פלייאוף עליון ושישה ניצחונות רצופים כבר לא פוסלים שם גם עלייה לליגת העל

פורסם בתאריך: 12.4.19 08:24

     

כל התחזיות של תחילת העונה הצביעו על אליצור איתו אשקלון כאל היורדת הבטוחה. לכל היותר, הסיכוי שנתנו לה היה לשרוד בכוח בליגה הלאומית, ומעטים היו האנשים שבאמת האמינו בסגל השחקנים ובמאמן, שבמקומות אחרים היטיב להיכשל.

חצי העונה הראשונה בהחלט הייתה בקו הזה לאחר שהקבוצה לא הצליחה לשמור על יציבות ואיבדה לא מעט משחקים שעל הנייר נחשבו קלים. דווקא במשחקים שבהם לא נתנו לה סיכוי היא הביאה נקודות חשובות, שלבסוף סללו לה את הדרך למקום בפלייאוף העליון. אליצור למעשה באה ושברה את כל החוקים והנבואות. מקבוצה שאמורה הייתה להילחם בשיניים על ההישארות, היא פתאום הפכה לקבוצה לגיטימית שיכולה גם לעלות ליגה.

לא מעט ביקורות נשפכו על אבי סוכר ערב הגעתו לקבוצה, אבל הוא לא נתן לזה לחדור אליו ובנה קבוצה לוחמת בצלמו ובדמותו כשחקן. מעבר לכך, כששוחחנו לאורך העונה עם אנשי המועדון, גם הם מצדם הנמיכו ציפיות וסימנו מטרה ברורה, והיא הישארות בליגה.

אף אחד לא באמת האמין שהקבוצה מסוגלת לתפוס מקום בפלייאוף העליון, ויתרה מכך, להיות מסוגלת לנצח שישה משחקים ברציפות. אך גם לזה היה להם הסבר משכנע. במועדון מעידים על מועדון משפחתי וחם שלא קיים בשום מקום אחר. “יש לנו מאמן שמחובר למועדון בצורה בלתי רגילה ונחשב לסמל. בנוסף יש את החיבור שלו לאיתו. הוא ידע להתמודד השנה עם לא מעט בעיות בדרך ומבחינתנו הגעה לפלייאוף זה כמו לקחת אליפות”, אמר גורם במועדון ל”כאן דרום”.

בקבוצה שיבחו גם את השחקנים, שידעו לא מעט עליות ומורדות, אך הגיעו לישורת האחרונה עם הרבה מחויבות ואופי. אליצור מבחינתה סימנה וי גדול על עונה נהדרת, אך שם מדגישים כי לא מדובר בסוף פסוק עבורם, וכעת הם הולכים בכל הכוח על עליית ליגה. גם הספתח במשחק רבע גמר הפלייאוף מול גליל עליון העיד על כך, לאחר שהסדרה נפתחה ברגל ימין עבור הפתעת העונה עם ניצחון חוץ מרשים (השביעי במספר), אשר נותן הרבה תקוות לקראת המשחק השני בסדרה, שייערך ביום שישי הקרוב בשעה 14:00 בהיכל הספורט העירוני. למעשה, אוהדי הספורט בעיר כבר נערכים לקראת הצגה כפולה, שתכלול משחק של קבוצת הכדורסל ומיד אחריו גם משחק של קבוצת הכדורגל באצטדיון הי”א.

אחרי הניצחון במשחק הראשון אליצור כבר לא מגיעה כאנדרדוג, ושם יודעים כי הם זקוקים לניצחון אחד מתוך שני המשחקים שנותרו מול הגליל כדי להתקדם לעבר חצי הגמר, אך יחפשו להכריע את הסדרה כבר בשישי הקרוב. “בשלב זה ברור שאנחנו מסוגלים לעלות ליגה”, אמר מיקי שרביט. “אין קבוצה שהיא מעל הליגה, אולי חוץ ממכבי חיפה שקצת יותר עמוקה מכולן, ואותם ניצחנו פעמיים העונה. נעבור קודם כול את יום שישי הקרוב ואחר כך כבר יהיה שמח”.

אגב, שחקן הקבוצה חן כלפון זכה בתואר תגלית העונה ולצדו גם ניב ברקוביץ’ שזכה למקום בחמישיית העונה של הליגה הלאומית. אליצור כקבוצה זכתה בתואר מצטיינת העונה של אתר הספורט ONE.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר