מימין לשמאל:שילה אלהרר, יהונתן ברודסקי, ליאב אשגרי, יניב קוזנצוב וליאור פרסקובסקי
מימין לשמאל:שילה אלהרר, יהונתן ברודסקי, ליאב אשגרי, יניב קוזנצוב וליאור פרסקובסקי

7 מדליות ל'מיטב אשקלון' באליפות בינלאומית

ספורטאי מועדון הג'ודו העירוני "מיטב אשקלון" בלטו בתחרות הג'ודו הבינלאומית בלטביה והצליחו להשיג 3 מדליות זהב, 3 מדליות כסף ומדליית ארד ומקווים להמשיך את המומנטום באליפות ישראל הקרובה

פורסם בתאריך: 4.4.19 13:36

     

במשך יומיים נערכה תחרות הג'ודו הבינלאומי   Young Stars Jurmala-2019ביורמאלה – עיר הנופש ובירת הפסטיבלים של האזור הבלטי, המשתרעת לאורך 32 ק"מ של חוף הים ונמצאת כחצי שעה נסיעה מריגה, בירת לטביה. בתחרות השתתפו כ-1000 ספורטאים מ-12 מדינות.

את מדינת ישראל ייצגו ג'ודאי שני מועדונים: "אריה לבן" הפועל באיזור חיפה והקריות ו"מיטב אשקלון" – מועדון הג'ודו העירוני בהדרכת המאמן הבכיר אייזיק מיקאילוב.

סרגיי מלניצ'נקו האגדי מדגים תרגיל לדניאל צוקרמן בעוד חבריו למשלחת צופים מהצד

ג'ודוקאי מיטב אשקלון ייצגו את המדינה בכבוד כאשר זכו ב-7 מדליות בסיכום התחרות: 3 מדליות זהב, 3 כסף ו-1 ארד.

את הספתח המוצלח נרשם כבר ביום הראשון של התחרות כאשר בקטגוריית משקל עד 26 ק"ג לאון דמידובסקי, תלמיד בית הספר "דקל", זוכה במדליית זהב ואילו בקטגוריית משקל עד 29 ק"ג נצפה גמר ישראלי כאשר בסיום הקרב מורט עצבים זכה שילה אלהרר, תלמיד בית הספר "מדעים" במדליית זהב ואילו חברו למועדון יהונתן ברודסקי, מבית הספר "מצפה ברנע", סיים במקום השני וזכה במדליית כסף יוקרתית.

למחרת התחרו הספורטאים מקבוצות הגיל הבוגרות יותר נרשם שיא מבחינת המשלחת הישראלית: בקטגוריית משקל עד 29 ק"ג לא פחות משלישיית ג'ודוקאים תוצרת כחול-לבן עלו על הפודיום: יניב קוזנצוב, תלמיד בית הספר "נווה דקלים" עלה על פסגת הפודיום, כאשר חבריו למועדון ליאב אשגרי, מבית הספר "רותם", זוכה במקום השני ולאון דמידובסקי מסתפק בארד.

הספורטאים הנוספים של מיטב אשקלון – דניאל צוקרמן, תלמיד בית הספר "אילנות", (עד 34 ק"ג), עדי אהרון, מבית הספר נווה דקלים (עד 42 ק"ג) וליאור פרסקובסקי, מבית הספר ארלוזורוב (עד 26 ק"ג) הפסידו בשלבים המוקדמים של התחרות ולא הצליחו להתאושש ולהגיע לפודיום דרך בית הניחומים.

משלחת 'מיטב אשקלון' במהלך טיול במלטה

את המדליות, הגביעים ותעודות ההוקרה קיבלו הספורטאים מידיו של פיטר בן רוזן, שופט הג'ודו הבכיר מישראל, שופט בינלאומי עם ותק של 45 שנים אשר שפט את קרבות הג'ודו של אולימפיאדת מוסקבה 1980. אגדת הג'ודו העולמי, האוקראיני סרגיי מלניצ'נקו בן 71, שלוש פעמים אלוף אירופה, המתגורר כעת בגרמניה, גם כן העניק תשורות לספורטאים המצטיינים ולהפתעת כולם לאחר סיום התחרות עלה על חליפת הג'ודו, קשר חגורה והעביר לספורטאים המתחילים בענף מחנה אימונים מרגש.

מאמן 'מיטב אשקלון' אייזיק מיקאילוב היה מרוצה מאוד מרמת התחרות הגבוהה ומחנה אימונים, שנמשך יומיים והיה איכותי ומועיל עבור חניכיו. הספורטאים הספיקו להכיר גם את הנופים המדהימים של צפון אירופה, טיילו במדרחוב המפורסם של יורמאלה ועשו סיור בעיר העתיקה של ריגה הבירה ולא פסחו על סיבוב מסורתי בשווקים.

משלחת 'מיטב אשקלון' יחד עם הוריהם והמדליות

עם פתיחת חופשת פסח ישתתפו ספורטאי מיטב אשקלון באליפות ישראל 2019 כאשר למספר ימי התחרות בהיכל הספורט 'מטרווסט' ברעננה צפויים להגיע כ-15 ג'ודואים מאשקלון.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר