ראש העירייה, תומר גלאם והמנהל הטכני של הקבוצה, צ'יקו מגיה
ראש העירייה, תומר גלאם והמנהל הטכני של הקבוצה, צ'יקו מגיה

שביתת שחקני הפועל אשקלון: העירייה טוענת לממצאים חמורים בעמותה

בעירייה אומרים כי דו"ח מבקר העירייה מעלה ממצאים חמורים על המתנהל בהפועל אשקלון ומסרבים להעביר תקציב עד אשר יוחלפו חברי העמותה

פורסם בתאריך: 31.3.19 19:50

     

הבוקר פרסמנו כי שחקני קבוצת הפועל אשקלון פתחו בשביתה ולא התאמנו היום, בשל העיכוב הרב בקבלת שכרם, זאת למרות שמחר אמור להתקיים משחק כדורגל.

הקבוצה כזכור, מנוהלת על ידי עמותת "ותיקי הפועל אשקלון" אשר מתוקצבת על ידי העירייה. חברי העמותה שרובם מזוהים עם מחנה איתמר שמעוני מסרבים לפנות את מקומם לאנשי אמון מטעם השלטון הנוכחי ולכן העירייה לא ממשיכה להעביר תקציבים לעמותה.

מחכים עזרה מלמעלה. שחקני הפועל אשקלון צילום: לירון מולדובן, דוברות הפועל אשקלון

כאן שביתה. שחקני הפועל אשקלון צילום: לירון מולדובן, דוברות הפועל אשקלון

היום מסרה העירייה התייחסות להתנהלות העמותה אותה היא מגדירה כ"כשלים בניהול" ובהודעת העירייה נאמר כי "בשנתיים האחרונות פעלה עיריית אשקלון ללא לאות על מנת לאפשר לקבוצת הכדורגל של הפועל אשקלון את מיטב התנאים לצורך הצלחתה ושגשוגה גם ברמה הארצית. הדבר היחיד שמעיב על כך ולא מאפשר זאת הוא התנהלותה הרשלנית והלא מקצועית של עמותת ותיקי הפועל אשקלון המנהלת את הקבוצה. בין היתר, נעשו ניסיונות להעביר את חברי העמותה הנוכחיים מתפקידם וזאת על מנת לשלב בניהול הקבוצה אנשי מקצוע איכותיים שלנגד עיניהם טובת הקבוצה בלבד", נמסר.

ממצאים חמורים? מבקר העירייה, רו"ח אריאל גמליאל

בעירייה מציינים עוד כי לידי ראש העירייה נמסרה היום טיוטת דו"ח מבקר העירייה, רו"ח אריאל גמליאל, על הנעשה בהתנהלות עמותה. ממצאי הדו"ח עדיין אסורים בפרסום אך לדברי העירייה מהדו"ח עולים "לא מעט ממצאים חמורים הנוגעים להתנהלות העמותה אך אנו מנועים מלפרטם בשלב זה. למרבה הצער, למרות כל האמור לעיל, חברי העמותה, המונעים משיקולים פוליטיים שצעדיהם הנפסדים מוכתבים על ידי אנשי השלטון הקודם, נאחזים בקרנות המזבח וממשיכים בהתנהלותם הקלוקלת תוך שהם עושים שימוש באיומים ובסחטנות כלפי הנהלת העירייה. בדרך זו הם פוגעים פגיעה חמורה בקבוצה, בשחקנים, באוהדיה ובתדמיתה של העיר. ראש העיר רואה חשיבות רבה בניהול נכון ותקין של כספי ציבור ויעשה כל שלאל ידו על מנת להשריש נורמות ניהוליות ראויות לטובת הקבוצה ולהצלחתה".

בעירייה גם מתייחסים לטענות אנשי העמותה בנוגע לתקצוב שלה על ידי העירייה, "העירייה אישרה תמיכה לקבוצת הכדורגל בסכום של למעלה מ-3 מיליון שקלים. למעלה ממחצית מהתקציב הועבר זה מכבר, לפנים משורת הדין, ברבעון הראשון של השנה. זאת על מנת לאפשר להנהלת הקבוצה התנהלות שוטפת ותקינה על אף עומס ההלוואות והחובות אותן נטלה על עצמה הקבוצה בעבר באופן חמור וחסר אחריות. בניגוד למצופה מהנהלת העמותה, הרי שכספי התמיכה הועברו לכיסוי חובות ושחרור ערבויות מהעבר, חלקם פרטיים של חברי הנהלת העמותה, לכאורה, וכפועל יוצא, לא נותרו בידי העמותה יתרת כספים לתשלום שכרם של השחקנים והצוות המקצועי".


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2FDL1Xr


בעירייה אומרים יתרת הכספים מוחזקים בידיי העירייה כחלק מכספי התמיכה והם אמורים להבטיח תשלום החזר הלוואה "שגם אותה לקחה העמותה בעבר במסגרת התנהלותה הכושלת", נמסר.


באותו עניין:


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר