לוח התוצאות בתום המשחק

אליצור 'איתו' אשקלון עלתה לפלייאוף עליון

חניכיו של אבי סוכר הצליחו לנצח את מכבי חיפה החזקה בהיכל רוממה 95:88, להעפיל לפלייאוף העליון ובמקביל להבטיח את הישארותה בליגה הלאומית. כעת בקבוצה חולמים להפוך לסינדרלה של הלאומית

פורסם בתאריך: 27.3.19 12:59

     

לראשונה בתולדותיה: אליצור 'איתו' אשקלון העפילה לפלייאוף העליון של הליגה הלאומית כבר בעונתה הראשונה בליגה. הקבוצה בראשותם של המאמן אבי סוכר והמנהל המקצועי רועי ברקוביץ הגיעו לחיפה שם פגשו את הטוענת לכתר מכבי חיפה וניצחה אותה בביתה, שבהיכל רוממה 95:88.

מי שהוביל את האשקלונים על הפרקט היו צמד הזרים שלה טיילר סמית' עם 31 נק' ו-11 ריבאונדים ובילי מקשפרד, שקלע 24 נק' וקטף 14 ריבאונדים. בגזרת הישראלים ניב ברקוביץ הרשים מאוד כשקלע 11 נק' מסר 8 אסיסטים וקטף 6 כדורים חוזרים.

אליצור 'איתו' אשקלון הבטיחה את השתתפותה בפלייאוף העליון כאשר נותר לה משחק נוסף עד לתום העונה הסדירה אז היא תארח את הפועל עפולה (2.4.19), כאשר עקב המומנטום המצוין של הקבוצה, אף קבוצה לא תשמח לקבל את הקבוצה מהדרום ברבע הגמר.

בקבוצה בירכו על ההישג והזכירו שהיעדים בתחילת העונה היו להישאר בליגה, כאשר רבים הימרו שהקבוצה תרד בחזרה לליגה הארצית אך היא הצליחה להבטיח את הישארותה בליגה ואולי אף להפתיע ולעשות את הבלתי יאומן ולעלות בתום העונה לליגת העל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר