מלך שערי הקבוצה. יוני מנגיסטו (צילום: אביחי אשטה)

מכ"א אשקלון בקטרגל מתכוננת למשחק העונה

ביום שני הקרוב תתייצב מכ"א אשקלון למשחק העונה החשוב שלה נגד ת"א-יפו, שעשוי להכריע את גורל האליפות. אורן לזר, מאמן ת"א: "אשקלון איכותית, אבל אנחנו קבוצה חזקה". מאיר וייס, מאמן אשקלון: " אם נשחק רגוע, ננצח". הכניסה חופשית

פורסם בתאריך: 24.3.19 21:33

     

מחר (שני 21:00) חובבי הכדורגל והקטרגל באשקלון יוכלו ליהנות מקרב צמרת איכותי בהיכל הספורט העירוני, אז תארח מכ"א אשקלון את אקדמית ת"א-יפו למשחק העונה במסגרת ליגת כדורגל האולמות (השנייה) הרשמית של ישראל.

"כל העונה התכוננו לרגע הזה", אומר מאיר וייס, מאמנה של מכ"א אשקלון, ומדגיש את חשיבות המשחק עבורו ועבור שחקניו. "למרות שזו בסך הכל עונת הבכורה שלנו בענף, כבר בתחילת הדרך – רגע אחרי שהקבוצה נרשמה בהתאחדות לכדורגל ועוד לפני ששיחקנו אפילו משחק אחד – הצהרנו בלי להתבייש שאנחנו הולכים על כל הקופה. ועכשיו, כדי לעמוד ביעד השאפתני שהצבנו לעצמנו – זכייה באליפות המדינה ובכרטיס לליגה הראשונה – אנחנו חייבים לנצח במחזור הקרוב את ת"א-יפו. אם חלילה נפסיד, נסכן את כל מה שבנינו והשגנו עד עכשיו".

השועלים של מכ"א אשקלון מגיעים למשחק בכושר שיא מבחינתם ובמומנטום חיובי, לאחר שהשיגו ניצחון משכנע מאוד במחזור הקודם (5-14), ששמר על מיקומם כמוליכי הטבלה. עם זאת, ליריבה הבאה שלהם, אקדמית ת"א-יפו, שנמצאת במקום השני במרחק של 3 נקודות בלבד מאשקלון, יש גם משחק חסר, כך שהפסד אשקלוני במפגש בין שתי הקבוצות עלול לגרום לחילופי מקומות בצמרת.

"מדובר במשחק גורלי עבורנו", אמר השבוע אורן לזר, מאמנה של ת"א-יפו. "זו השנה השלישית שלנו בליגה, ואחרי שבעונה שעברה פספסנו את העלייה רק בגלל הפסד טכני, הפעם אנחנו מקווים להשלים את המלאכה כשהמטרה היא חד-משמעית לעלות לליגה הבכירה. אנחנו רוצים אליפות. כל תוצאה אחרת תחשב ככישלון".

שחקן מכ"א אשקלון בהתקפה (צילום: אביחי אשטה)

איך אתה מעריך את הסיכויים שלכם לנצח באשקלון?

"לאשקלון יש קבוצה איכותית מאוד. יצא לי להיפגש עם מאיר המאמן שלהם ולשוחח איתו. יש לו המון ידע מקצועי בפוטסל (כדורגל אולמות) והמון שאיפות גבוהות, אבל גם אנחנו בנינו קבוצה חזקה מאוד ואנחנו מתכוננים למשחק הזה כמו שצריך להתכונן למשחק עונה, כך שאני חושב שהסיכויים שווים לשתי הקבוצות. יהיה משחק מעניין, זה בטוח".

כשלזר מדבר על הקבוצה החזקה שהוא מוביל, הוא מתכוון בעיקר לצמד השחקנים גיא סוסקין ואביב כהן, שמהם אשקלון צריכה להיזהר יותר מכל. כהן, שמשחק גם כדורגל דשא במדי מכבי בת ים מליגה ג', סיים כמלך השערים של ליגת כדורגל האולמות בעונה שעברה, וגם השנה הוא מוביל בינתיים את טבלת הכיבושים, עם מאזן מרשים של 16 שערים סה"כ. אחריו בטבלה, אגב, הוא יוני מנגיסטו האשקלוני, הכובש המוביל של מכ"א, שגם לו 16 שערים אך עם משחק אחד יותר. יהיה מעניין לראות את קרב הראש בראש בין שני הסקוררים האלו במפגש הקרוב ביניהם.

מאיר, מאמן מכ"א אשקלון, מודע לעוצמה של היריבה, אך בטוח שתוצאות המשחק תהיה תלויה קודם כל בבחורים שלו. "ראיתי את סוסקין ואביב, שניהם מצויינים, טכניים מאוד, ובהחלט נצטרך לדעת איך לסגור אותם ולמנוע מהם להגיע למצבי הבקעה. אבל אני באמת חושב שהמפתח לניצחון עבורנו טמון קודם כל באנרגיות ובקור הרוח שנביא איתנו למשחק. הכח שלנו הוא בפוטסל המקצועי שאנחנו משחקים. אין עוד קבוצה בליגה השנייה ששולטת בטכניקה ובטקטיקה של כדורגל האולמות יותר מאתנו, ועל זה אני בונה. אם נשכיל להישאר רגועים וליישם את תרגילי הפוטסל שאנחנו עובדים עליהם כל השנה, אף קבוצה, גם לא ת"א-יפו, תוכל לעצור אותנו".

נשארו בסה"כ עוד 5 משחקים לסיום העונה, הפסד נגד ת"א-יפו יגרום לכך שלא תהיו תלויים עוד בעצמכם ותסתכנו באיבוד האליפות. היית קונה תוצאת תיקו מעכשיו כדי להשאיר סיכוי בהמשך?

"אם נשכיל להישאר רגועים אף קבוצה לא תוכל לעצור אותנו". מאיר וייס (צילום: אביחי אשטה

"חד משמעית לא. כל עוד אני מאמן הקבוצה הזו, אנחנו נעלה תמיד רק במטרה אחת – לנצח. זו הגישה היחידה שאני מכיר. נגיע דרוכים למשחק וניתן את כל מה שיש לנו. אני וכל השחקנים קוראים ומבקשים מכל מי שאוהב כדורגל ואת העיר אשקלון, להגיע לעודד, ליהנות מפוטסל מקצועי ובעזרת השם גם לעזור לנו לעשות היסטוריה ולהביא גאווה לעיר".
המשחק יתקיים ביום שני, בהיכל הספורט העירוני, בשעה 21:00. הכניסה חופשית.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר