אליצור איתו אשקלון. צילום: אורי קריספין
אליצור איתו אשקלון. צילום: אורי קריספין

אליצור על הגל: ארבעה ניצחונות רצופים ותקופה אדירה

פורסם בתאריך: 22.3.19 12:24

     

את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק, פשוטו כמשמעו. אליצור איתו אשקלון השיגה השבוע את ניצחונה הרביעי ברציפות, ונראה שבשבועות האחרונים אין כוח שיכול לעצור את אבי סוכר והחניכים האדירים שלו שמציגים יכולת נהדרת וניצחונות מרשימים.

קבוצת הכדורסל הבכירה בעיר נלחמת בימים אלו על מקומה בפלייאוף העליון וביום שלישי היא הוכיחה שמקומה בהחלט שם, במשחק ששוחק במעמד צד אחד ולכל אורכו לא היה ספק מי הקבוצה שתנצח בו. אליצור אף הגדילה לעשות ולמעשה הביסה (71:93) את הפועל חיפה האומללה עם יכולת פנטסטית של מקשפרד, סמית וברקוביץ’ שהובילו את הקבוצה.

ניצחון שני רצוף לסוכר והשחקנים. צילום: יוסי אליהו

אם עד לפני חודש אבי סוכר חיפש רק להישאר בליגה ולברוח ממאבקי התחתית, הרי שעם האוכל בא התיאבון, וכעת ירצו בקבוצה קודם כול להבטיח את מקומם בשמינייה הראשונה ולאחר מכן ניתן יהיה לפנטז גם על מעבר לכך, אם יורשה לנו להזכיר את צמד המילים האסור – “עליית ליגה”.

מבט על הטבלה מלמד על ליגה צפופה במיוחד עם הפרשי נקודות צמודים, ולמעשה כמעט כל קבוצה מאיימת על המיקום של השנייה.

ביום שלישי איתו אשקלון תצא למשחק חוץ, הפעם היא תשחק מול חיפאית נוספת, מכבי, כשהיא מודעת לכך שבהיכל רוממה אף פעם לא פשוט לשחק, בטח מול קבוצת צמרת חזקה כמו הירוקים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




למרות זאת, אליצור כבר הוכיחה את עצמה במפגשים מול הגדולות, לאחר שניצחה לא מזמן את גליל עליון ואת המוליכה מכבי רעננה, כך שהמטרה תהיה להשיג ניצחון חמישי ברציפות שיבטיח את המקום בפלייאוף העליון. ניצחון בחיפה יקבע זאת ויעניק לאשקלון רוגע במחזור הסיום של העונה הסדירה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר