רגינה פיינגרש ובנה אור במהלך אימון ביתי

כך תמנעו מלהיכנע לתירוצים ולהיות חטובים

לכולנו תמיד יש סיבות טובות מדוע לא ללכת לריצה או לא לעשות מנוי לחדר כשר. רגינה פיינגרש מכירה זאת היטב ועוזרת לכם למצוא פתרונות טובים לאורח חיים בריא על ידי אימונים ביתיים

פורסם בתאריך: 13.12.18 18:00

     

כולנו מודעים לחשיבות הפעילות הספורטיבית התורמת לבריאותנו, שהיא התרופה היעילה בכל גיל לשיפור איכות החיים אך עדיין יש לא מעט מאיתנו שנשארים ללא הפעלת הגוף ונאחזים בתירוצים שונים כגון: אין לי זמן, מוטיבציה, כח, יקר לי ללכת לחדר כושר, היום קר, היום חם ועוד. פתרון לתירוצים אלו הוא אימון ביתי. גם בבית אפשר לשמור על גוף בריא.

אציין כמה יתרונות באימון הביתי:

  • אפשרי להתאמן לבד/משפחה/מאמן אישי
  • האימון אינטימי יותר
  • האימון הוא בזמן שנוח ומתאים לסדר היום שלכם
  • אפשרי להתאמן בלבוש ביתי ונוח שמותאם לאימון
  • להתאמן לצלילי מוזיקה אהובה, ווליום שמתאים אישית
  • חוסך בזמן כמו התארגנות, זמן היציאה
  • וכמובן שאין התייחסות למזג האוויר

אפשר לנצל את ביתנו כדי לשמור על כושר ולעשות מגוון פעולות כמו: חימום טוב, עבודה אירובית, תרגילי התנגדות ומאמץ לבנית כח ותרגילי מתיחות ורגיעה.

כמה דרכים יעילות להתחיל אימונים ביתיים:

עליכם למצוא את סוג האימון שאתם מתחברים אליו, נהנים ואוהבים (כך תוכלו להתמיד) מצאו זמן שמתאים לכם; יום ושעה קבועה שמתאימה ללו״ז השבועי שלכם. הקפידו ללבוש בגד נוח שמתאים לאימון. התאימו את הסביבה הביתית לאימון, כמו מיקום שיאפשר תזוזה נוחה. כיום יש מגוון של אימונים ברשתות החברתיות שיכולות להתאים לכל אחת ואחד מאיתנו:

אוהבת להתאמן בבית. רגינה פיינגרש

עיצוב, פילאטיס, יוגה, אימוני כח, Hit ועוד. אפשרות נוספת היא לקנות ציוד מינימאלי כמו: מזרן, משקולות יד, כדור פוטבול, כדור קטן, כדור כח, חבל קפיצה, גומיה, רצועות TRX ואפילו הליכון ו/או אופני כושר ביתיים. אופני כושר או הליכון יכולים להיות פתרון נהדר לפעילות אירובית. ניתן להתחיל בקצב איטי של כמה דקות (חימום) ולהגביר קצב בחלק האירובי וכן גם קפיצות בחבל אימון שמעלה דופק. תרגילי התנגדות וכח לחלקי הגוף השונים שאפשר לעשותם באמצעות כדור כח/משקולות חופשיות/גומיות, ואף תרגילים שלא מצריכים ציוד כלל כמו: מכרעים, סקווטים, פלאנקים, כפיפות בטן וקפיצות למיניהם. במידה ואתם מתגוררים בבניין עם חדר מדרגות, עליה וירידה של כמה קומות תורמים לפעילות הכושר.

שימו לב:

כל אימון מתחיל בחימום ומתיחות של כמה דקות, להתחיל בפעילות ותנועות אשר מגבירה את קצב הלב והנשימות. חימום למפרקים ומתיחות מבוקרות למניעת פציעות, להגדלת טווח התנועה, לשיפור זרימת הדם ואף להפיג מתחים. כל אימון מסתיים בשחרור ומתיחות. יש להקדיש  כ-10 דקות לפחות למתיחות כדי להאריך את השרירים והגידים ולמנוע התכווצויות לא נעימות.

*יש להיזהר ממתיחות יתר.

חשוב !

להיוועץ עם רופא לפני התחלת כל פעילות גופנית במידה וקיימת מגבלה רפואית או יש חשש/ספק לכך. חשובים הטכניקה והדיוק לכן יש צורך להתרכז וליצור קשר בין המוח לבין השריר שמופעל.

וכמובן ״להקשיב״ לגוף.

לאימונים והכוונה חפשו אותי ברשתות החברתיות

https://www.facebook.com/FitnessRegina/
https://www.instagram.com/regina_zumba

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר