אוהדי אליצור איתו אשקלון
אוהדי אליצור איתו אשקלון

בשל המצב הבטחוני, מקנייט עזב את אשקלון

אחרי קצת יותר מחודשיים, הזר הראשון בהיסטוריה של אליצור 'איתו' אשקלון עוזב את הקבוצה בעקבות נפילת טיל גראד סמוך לביתו, בקבוצה מחפשים לו מחליף במהירות. ברקוביץ': "יכול להבין את השחקן"

פורסם בתאריך: 25.11.18 20:57

     

לא לזה פיללו באליצור 'איתו' אשקלון. הקבוצה שמשחקת לראשונה בהיסטוריה בליגה הלאומית במתכונתה הנוכחית ופתחה את העונה היטב ספגה מהלומה כבדה. ההסלמה הכבדה בדרום שכללה מעל ל-300 טילים וכלל 3 נפילות ברחבי העיר, אחת מהם ברחוב יפה נוף בו התגורר מקנייט בדירה שכורה מטעם המועדון. בעקבות התמונות והמצב הביטחוני הרעוע, משפחתו הפעילה עליו לחץ כבד לבטל את חוזהו באשקלון, שניסו לשכנעו להישאר אך ללא הצלחה.

המנהל המקצועי רועי ברקוביץ' כתב בדף הפייסבוק שלו: "חבל. מצד אחד אני יכול להבין לגמרי את התחושות של שחקן זר שמגיע לשחק כדורסל ונאלץ להתמודד עם טילים שמתפוצצים ליד הבית שלו. מצד שני חבל. חבל כי נבנה כאן משהו בריא וטוב באליצור ״איתו״ אשקלון, כאשר כריס היה למעשה העוגן של הקבוצה ובורג חשוב מאין כמוהו במערכת. הן כשחקן והן כבנאדם. התחלנו בצורה נהדרת את העונה וההסלמה בדרום לפני כמעט שבועיים, כאשר העיר אשקלון הייתה הנפגעת העיקרית, פגעה בקבוצה מאוד והוציאה אותה מאיזון. כרגע יש שתי אפשרויות: 1.לבכות על מר גורלנו. 2. לקום מהריצפה, לנקות את האבק ולהמשיך להלחם בכל הכוח. אני ואליצור ״איתו אשקלון״ בוחרים באופציה השנייה!", אמר ברקוביץ'.

מקנייט  בן ה-31, המתנשא לגובה של 2.01 מטר, משחק בעמדת הפאוור פורוורד. הוא הגיע לאשקלון לאחר שבשלוש העונות האחרונות שיחק האמריקאי בליגה הצרפתית השנייה, מתוכן שנתיים רצופות במדי נאנט. שיחק בעיקר בעמדה 4, אך יכול לשמש גם כסנטר. בעונה הראשונה שלו בצרפת העמיד ממוצעים של 16 נקודות, 7, כדורים חוזרים, 1.2 אסיסטים ו-1.5 חטיפות. בעונתו האחרונה בנאנט העמיד ממוצעים של 11 נקודות, 6 ריבאונדים, 1.6 אסיסטים, לצד 1.4 חטיפות.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר