אוהדי אליצור איתו. צילום: אורי קריספין

אליצור איתו חוזרים להיכל

המצב הביטחוני הביא אמנם לביטול משחק הבית הראשון של אליצור איתו ולחרדות קלות אצל השחקנים הזרים, אבל המומנטום הטוב של הקבוצה מאפיל על כל זה. המשחק הבא כבר יחזור למגרש הביתי והמכובד בהיכל הספורט

פורסם בתאריך: 16.11.18 14:14

     

אחרי ביטול האימון של הפועל אשקלון, תוצאות ההסלמה בדרום הגיעו גם לכדורסל, ואחרי שבוטל משחק בליגת העל, שבו הייתה אמורה לארח הפועל באר שבע את מכבי ראשון לציון, גם בליגה הלאומית ראינו את זה קורה. ביום שלישי השבוע אמורה הייתה לארח אליצור איתו אשקלון את מכבי קריית מוצקין במסגרת המחזור השלישי בליגה הלאומית.

סטנלי ברנדי. מוביל את אליצור איתו. צילום: אורי קריספין

למעשה, זהו משחק הבית הראשון של אשקלון העונה. אלא שכאמור, עקב מטח הרקטות הכבד שהובא על העיר אשקלון, החליטו במינהלת הליגה ובאיגוד הכדורסל להודיע לקבוצות על דחיית המשחק למועד אחר שטרם נקבע. פיקוד העורף הודיע שיינתנו התקהלויות של עד 300 איש, אך משחק מן הסוג הזה אמור היה למשוך אליו כמות מעט גדולה יותר, ולפיכך לא רצו לקחת סיכון מיותר. יש לציין כי במועדון ביקשו להודות לכלל קבוצות הליגה הלאומית שנרתמו והציעו סיוע עקב המצב.

מעבר לכך, הנהלת הקבוצה בראשותו של מיקי שרביט החליטה לשכן את השחקנים הזרים בבתי מלון במרכז הארץ וכן להעתיק את אימוני הקבוצה לאזור רמת השרון ורעננה. “המצב שנוצר מתסכל מאוד מבחינתנו”, אמר שרביט ל"כאן דרום". “עד שסיימנו עם השביתה והקבוצה החלה להיכנס לתלם עם פתיחת עונה מצוינת מבחינתנו ומתוך ציפייה למשחק ביתי ראשון מול הקהל שלנו, הגיעו האירועים הביטחוניים וטרפו את הקלפים. לדברים הללו שאינם קשורים לספורט יש השפעה קשה על התנהלות הקבוצה הן מבחינה תקציבית והן מבחינה מקצועית”.

מיקי שרביט

שרביט התייחס גם למצב שנוצר עם שחקניה הזרים של הקבוצה ואמר: “השחקנים הזרים, להם זו שנה ראשונה בישראל, נכנסו לפאניקה ובצדק. הם ביקשו לעזוב את הארץ באופן מיידי, אך לאחר מסע שכנועים הוסכם כי הקבוצה תממן עבורם שהיה בבית מלון בתל אביב עד שהמצב יירגע. הנהלת הקבוצה מימנה את המהלך מכספים אישיים של חבריה, שכן הדבר אינו בא בחשבון בתקציב הקבוצה, בוודאי כאשר כספי התמיכות ייכנסו רק בשנה הבאה. אנו בטוחים כי עיריית אשקלון בראשות תומר גלאם תדאג לסייע לקבוצה לאור המצב הרגיש שנוצר. באופן אישי אני מאחל לתושבי העיר והדרום שקט וביטחון, תשמרו על עצמכם עד יעבור זעם”.

 

חוזרים להיכל

בפן המקצועי, בקבוצה מרוצים מאוד מקצב צבירת הנקודות של הקבוצה בשני המחזורים הראשונים של העונה. אשקלון ניצחה את שני משחקי החוץ מול אליצור נתניה והפועל רמת גן/גבעתיים, ועל אף ההגרלה הקשה והתחזיות הקודרות ערב פתיחת העונה, היא יכולה להיות כעת מאוד מסופקת מהתוצאות ומהיכולת.

במשחק האחרון מרב המחמאות הלכו לשחקן רועי נציה (197 ס”מ, בן 20), שגם נבחר לשחקן המצטיין של המשחק. הגארד הצעיר סיפק כמעט דאבל דאבל כשהוא קלע 15 נקודות, הוסיף 8 ריב’, חטף שני כדורים וסגר ערב מרשים עם מדד יעילות 21 ו-W שני ברציפות.

ניב ברקוביץ'. באדיבות מגד גוזני, וואלה! ספורט

ניב ברקוביץ'. באדיבות מגד גוזני, וואלה! ספורט

בנוסף, פידבק חיובי ניתן גם לאיגור מאיור ואריק פניניג. על כולם ניצח ניב ברקוביץ’ שהוביל את ההתקפות וחילק את הכדורים באמנות. עושה רושם שהפאזל של המאמן אבי סוכר מתחיל להתחבר, ואם מישהו ניבא לקבוצה בתחילת העונה ירידת ליגה, יכול בהחלט לבצע חישוב מסלול מחדש. במועדון מקווים להמשיך במומנטום המצוין ומקווים לרגיעה במצב הביטחוני על מנת להוציא לפועל את משחק הבית הראשון של העונה מול קריית מוצקין, שבו צפויים להגיע אוהדים רבים להיכל הספורט העירוני אחרי שנתיים שבהן לא נעשה בו שימוש.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר