אולם התחרות בצ'כיה

קראטה: שגיא סיטרוק זכה במדליית ארד בתחרות בצ'כיה

נבחרת הקראטה של מתנ"ס נווה אילן בהדרכת מיכה וילצ'ק יצאה לתחרות הבנילאומית וחזרה עם מדללית ארד. עידן אוגנוב היה מרחק נגיעה ממדליה והסתפק במקום החמישי והמכובד

פורסם בתאריך: 5.11.18 16:00

     

כבוד לאשקלון, כבוד לישראל. חניכיו של המאמן הקארטה סנסאי מיכה וילצ'ק התתפו בתחרות בינלאומית שהתקיימה באוסטרובה שבצ'כיה. חניכיו של וילצ'ק, שגיא סיטרוק ועידן אגנוב, המתשייכים לנבחרת מתנ"ס נווה אילן השתתפו בתחרות והפגינו בתחרות רמה מקצועית גבוהה מאוד.

האולם לפני התחרות

שגיא סיטרוק זכה במקום שלישי, וקיבל מדלית ארד. עידן היה במרחק נגיעה ממדליה והגיע למקום החמישי (הנחשב בתחרויות כגון אלה למקום מכובד).

ייצגו את אשקלון בכבוד. שגיא סיטרוק ועידן אוגנוב

המאמן מיכה וילצ'ק ורפי סיטרוק אביו של שגיא, אמרו שקודם לתחרות התאמנו השניים באימונים אינטנסיביים שהוכיחו בסופו של יום את יכולתם הגבוהה.

משלחות המתמודדים מכל העולם. אשקלון על המפה

במתנ"ס נווה אילן היו גאים היום בהישג המכובד של הילדים המוכשרים. שגיא אגב הביא את הגאווה גם לבית ספרו בית יחזקאל, ועידן לומד בבית ספר נאות, הסמוך למתנ"ס.

דגל ישראל מיוצג גם בתחרות הזו

מועדון הקראטה iska south שבראשו עומד המאמן מיכה וילצ'ק שולח את חניכיו מידי שנה לתחרויות בינלאומיות. החניכיןם הצעירים הם חברים המועדון ונותר לקוות שהם ימשיכו ביכולת הגבוהה לאורך שנים וייצגו את אשקלון ואת ישראל בתחרויות בין לאומיות כבוגרים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר