גל צרויה. צילום: דוברות הפועל אשקלון
גל צרויה. צילום: דוברות הפועל אשקלון

הגל ממשיך להכות: גל צרויה מוביל לעוד ניצחון של אשקלון

את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק: גל צרויה בשערו השישי העונה מביא לאשקלון ניצחון נוסף עם שער ובישול. שער בכורה גם ליווני ניניס. אשקלון נותרה חמישית עם 14 נקודות

פורסם בתאריך: 8.10.18 21:05

     

כ-700 צופים הגיעו הערב לאצטדיון סלה וחזו בהפועל אשקלון משיגה את ניצחונה השני ברציפות עם 1:2 גדול על הפועל כפר סבא. ערב המשחק הייתה תחושה באוויר של מעין משחק עונה כאשר קבוצתו של שלומי דורה, הממוקמת חמישית, פגשה את מוליכת הטבלה הפועל כפר סבא למפגש צמרת.

הפועל אשקלון נגד הפועל כפר סבא. צילום: גייל מיכאלי

הפועל אשקלון נגד הפועל כפר סבא. צילום: גייל מיכאלי

אשקלון פתחה טוב יותר את המשחק וכבר בדקה ה-3 הייתה קרובה לעלות על הלוח. הגבהה מאגף שמאל מצאה את ראשו של גל צרויה שנעץ את הכדור בעמוד השמאלי.


באותו עניין:

גל צרויה: "אני האקס פקטור של הפועל אשקלון"


רק שלוש דקות חלפו וגם הירוקים השיבו בהזדמנות קורצת משלהם כאשר הקשר עומרי שקל שיחרר כדור מסוכן מקצה הרחבה, אותו הצליח להדוף השוער ליאור חדריאן.

בדקה ה-30 אשקלון פספסה צ'אנס נוסף לעלות ליתרון, לאחר מהלך נהדר של צמד החלוצים שלה. דאבל פס בין צרויה למשעלי הסתיים בבעיטה חזקה של האחרון שחמקה מעל השער.

הפועל אשקלון נגד הפועל כפר סבא. צילום: גייל מיכאלי

חוגגים את הניצחון. צילום: גייל מיכאלי

קצב האירועים במשחק נמשך ושלוש דקות לשריקת המחצית, כדור קרן של אשקלון מצא ראש אשקלוני עם כדור שננגח לעבר השוער והורחק רק מקו השער. מיד לאחר מכן מהלך נוסף הביא את אוהדי אשקלון להתלהם על השופט איתן שמואלביץ' עם טענות לנגיעת יד של שחקן ירוק מחוץ לרחבה, שזכתה להתעלמות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מנגד, לא חולפת ולו חצי דקה ואשקלון בהחלט נענשת על ההחמצות שלה במשחק, כאשר עומר פדידה מסובב כדור אדיר לחיבורים וכובש שער יפייפייה שגם מוריד את הקבוצות להפסקה. 1:0 לאורחים. בירידה לחדר ההלבשה, חיים איצרין ששיחק במשך 8 עונות במדים הכחולים זוכה לגידופים מצד אוהדי אשקלון לאחר שחגג בהפגנתיות את היתרון של כפר סבא.

ממש כמו שנפתח המשחק, גם בתחילת המחצית השנייה אשקלון לחצה והגיעה למצב מעניין. מלך שערי הלאומית, גל צרויה בעט כדור אותו הצליח להדוף איתמר ישראלי רק בקצות האצבעות. את הריבאונד לקח אליאור משעלי שנגח את הכדור, שגם אותו הצליח לאגרף השוער.

הפועל אשקלון נגד הפועל כפר סבא. צילום: גייל מיכאלי

הפועל אשקלון בטירוף. צילום: גייל מיכאלי

אשקלון המשיכה לתקוף גלים גלים ובדקה ה-52 בומבה של המגן ניסן דנון פספסה את המסגרת בסנטימטרים.
בדקה ה-66 הלחץ הכבד של אשקלון סוף סוף הניב פרי.

צרויה המצויין פרץ באגף שמאל, נכנס לרחבה והוכשל בבירור על ידי גל פורת. את הפנדל הוא לקח בעצמו וכבש את שערו השישי העונה. 1:1, אצטדיון סלה גועש.

אשקלון בטירוף והפעם גל צרויה עבר לתפקיד המבשל. החלוץ האימתני בליגה שעט לכיוון השער, העביר כדור לשחקן הרכש החדש סוטיריס ניניס שנכנס למגרש רק דקה קודם לכן, ומ-20 מטרים הוא הפציץ את השער והכניע את השוער הירוק. שער בכורה לקשר ו-1:2 גדול לקבוצה המקומית.

בדקה ה-77 כפר סבא הייתה קרובה להשוות את התוצאה כאשר פיטר אוניקצ'י בעט כדור צדדי שחלף על פי השער.

התוצאה נשמרת עד לסיום ושריקת הסיום של איתן שמואלביץ' נותנת את האות לחגיגות ביציעים. 1:2 מדהים. ועל כך נאמר, "מהמוצדקים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר