משבר עמוק עם ההנהלה. אוהדי אליצור איתו אשקלון. צילום: אורי קריספין

כאוס באליצור איתו אשקלון: אוהדי הקבוצה נגד ההנהלה

בזמן שבהנהלת אליצור אשקלון מבצעים החתמות מרשימות של שחקנים, מצד שני היחסים עם האוהדים עולים על שרטון. “זה יותר גרוע ממה שהיה עם אליצור הישנה”, אומרים אוהדים. “קוקו וקנין לא הזמין משטרה”

פורסם בתאריך: 31.8.18 15:14

     

ההרמוניה הגדולה בין אוהדי אליצור איתו אשקלון להנהלת הקבוצה הסתיימה וכבר איננה כתמול שלשום. אם בשנים האחרונות, השנים הבודדות שבהן קיימת הקבוצה מאז החליפה את שמה ועברה לחסותו של מיקי שרביט תחת תמיכת האוהדים, שיתוף הפעולה בין הצדדים היה פורה ונראה היה כמו מערכת יחסים בריאה וטובה, הרי שנכון להיום הצדדים כבר אינם משדרים על אותו גל.

אוהדי אליצור איתו. צילום: אורי קריספין

אוהדי הקבוצה הגדילו לעשות כאשר פצחו במחאה כנגד חברי ההנהלה ומחזיק תיק הספורט יוסי כהן על רקע כמה דברים בוערים. ראשית, המהלך בתחילת הקיץ שהוביל להדחתו של מנכ”ל הקבוצה אבישר מרציאנו מהווה נתח לא מבוטל במחאה, וכבר אז לא התקבל בעין יפה על ידי האוהדים. מרציאנו, שצמח מהקהל והגיע לתפקיד המנכ”ל, ניהל בשנים האחרונות את הקבוצה כמעט לבדו בהתנדבות ונגע בפן המקצועי והניהולי כאחד.

ההתנהלות מול בוקרה ואוחנה

גורם במועדון סיפר כי מערכת היחסים בינו ובין חבר המועצה יוסי כהן עלתה על שרטון, לאחר שעל פי טענות אוהדים, האחרון גילה מעורבות יתר בנעשה בקבוצה, דבר שלא היה לרוחו של מרציאנו.

האוהדים התערבו והוא נשאר בקבוצה. אחיעד בוקרה.

לפיכך בחר האחרון לקחת צעד אחורה ועזב את הקבוצה. נוסף על כך, הרי שארגון הגל הכחול לא אהב את העובדה שהשארתו של הקפטן אחיעד בוקרה הוטלה בספק, והוא עתיד היה לעזוב את הקבוצה כבר השבוע.

למעשה, בוקרה כבר החל לחפש אתגר אחר לנוכח המצב שנוצר ולאחר שהבין כי לא בונים עליו בעונה הקרובה. רק התערבות אוהדים וגורמים נוספים הובילה את חברי ההנהלה להרים את הכפפה ולזמנו על מנת לחתום לעונה נוספת.

מנגד, באשר לשחקן אסף אוחנה, שנחשב אף הוא לאחד מיקירי האוהדים בשנתיים האחרונות, עדיין לא ברור אם הוא יהיה חלק מהקבוצה בעונה הקרובה. הקהל כבר העביר מסר ברור כי הוא מעוניין לראות את השחקן ממשיך ולובש כחול. חלק מהאוהדים הגיעו בשבוע שעבר לאימון הקבוצה ומחו נגד הלך הרוח, דבר שלטענתם גרם לחבר המועצה יוסי כהן להזמין כוחות משטרה למקום.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




“מה עושים כתבי הספורט כשאין לכלוך ורפש?”

באותה נשימה, אותם אוהדים העלו טענות קשות נגד כהן ובין היתר סיפרו: “יוסי גם היה האיש שגרם להרחקתם של מספר אוהדים בתחילת העונה שעברה, וצריך להזכיר ולהדגיש שמחזיק תיק הספורט מתנהל ומתנהג כאילו שהוא חלק מההנהלה, דבר שהוא לא חוקי. מחזיק תיק הספורט החליט להתעלל באוהדים. מה שקורה עכשיו בין האוהדים להנהלה זה הרבה יותר גרוע ממה שהיה באליצור הישנה, לפחות קוקו וקנין אף פעם לא הזמין לנו משטרה”.

יוסי כהן

כהן מסר בתגובה לכתבנו שגיא הרשקו (לא נגענו): “אני באמת תוהה לעצמי מה עושים כל ‘כתבי הספורט’ למיניהם כשאין לכלוך ורפש. כי הנה, נזכרת והחלטת לפנות אליי שוב רק כי קיבלת עליי כביכול מידע שלילי וצהוב. את הבעיות שיש לי בחיים אני רגיל לפתור בכוחות עצמי ולא דרך העיתונות, וכך גם אמשיך ובלי קשר אני ממש לא מאמין שצריך להוציא כביסה מלוכלכת החוצה! מדהים שבמשך חמש שנות כהונתי כממונה על הספורט לא פנית אליי מעולם בנושא אמיתי שקשור לספורט, אלא רק ברכילות ובנושאים שליליים. נסכם זאת כך, כשתרצה לעשות כתבה אמיתית בנושא הספורט תפנה אליי, את הצהוב והלכלוכים אתה מוזמן לסקר לפי מה שבא ונראה לך”.

הזר הראשון בקבוצה

בין כל הבלגן במועדון ביצעו כמה החתמות מרשימות ואט אט בונים את הסגל לעונה הקרובה. לאחר שמונה מנהל מקצועי בדמותו של רועי ברקוביץ’ ומאמן בדמותו של אבי סוכר, השניים התפנו גם לגבש סגל שחקנים. מעבר להשארתם המשמעותית של אחיעד בוקרה ויוני דרעי, מעמודי התווך של הקבוצה, הרי שלמועדון הצטרפו גם איגור מאיור, ג’פרי פריד, חן כלפון, רועי נציה, טל זך והמשמעותיים ביותר: כריס מקנייט וניב ברקוביץ’.

המאמן אבי סוכר. צילום: פבל

מקנייט, שמשחק בעמדת הפאוור פורוורד, הוא הזר הראשון בתולדות אליצור איתו אשקלון ושיחק בשלוש השנים האחרונות בליגה הצרפתית השנייה. נוסף אליו, הרי שהדובדבן הוא החתמתו של ניב ברקוביץ’, ששיחק בעבר בשורות אליצור אשקלון. בפן הפיקנטי, הרי שמדובר באחיו של המנהל המקצועי רועי וכן בבנו של אגדת העבר מיקי ברקוביץ’. כמו כן, במועדון ימשיכו בניסיון לחזק את הסגל גם בימים הקרובים וינסו לשים את המחלוקות עם האוהדים בצד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר