טל מכלוף. צילום: אורי קריספין
טל מכלוף. צילום: אורי קריספין

חוזר לאשקלון: “טל מכלוף הבין שהוא עשה טעות”

כפי שפורסם לראשונה ב”כאן דרום”, הבלם טל מכלוף חזר להפועל אשקלון זמן קצר לאחר שחתם בהפועל כפר סבא. למרות החתמות נוספות, הקבוצה צפויה לערוך את מחנה האימונים בארץ

פורסם בתאריך: 20.7.18 09:17

     

הפועל אשקלון סוף כל סוף מראה סימני התאוששות ומתחילה לבנות את עצמה לקראת העונה הקרובה. אם עד לפני כמה שבועות זה היה נראה רחוק מאוד, הרי שכעת במועדון החלו בהחתמות שחקנים לעונה הקרובה ומשדרים אופטימיות זהירה. היו”ר פרוספר וקנין נכנס לעניינים, ויחד עם חברי ההנהלה הקיימים דרור אלמלם וצ’יקו מגיה, השלושה עובדים יחד לאחר שקיבלו אור ירוק מראש העירייה בפועל תומר גלאם להרים קבוצה שתתמודד על העלייה לליגת העל, או לכל הפחות תדבר חזק בצמרת.

יחד עם הרצון הזה, כפי שכבר הכריז היו”ר הטרי וקנין, המטרה תהיה קודם כול להעניק דקות משחק לשחקנים מקומיים להבדיל מהנהוג בשנים האחרונות. בתוך כך, אשקלון צירפה שישה שחקנים בשבוע האחרון, אם כי מסע הרכש שלה עדיין רחוק מלהרשים ולעת עתה יכול רק לתת תקווה לאוהדים לקראת ההמשך.

יעקב הלל, סער בנבנישתי ופרוספר וקנין (צילום: דוברות המועדון)

יעקב הלל, סער בנבנישתי ופרוספר וקנין (צילום: דוברות המועדון)

לצד שמות מוכרים כמו טל מכלוף, מאי מזל וסער בנבנישתי, הוחתמו גם שחקנים שנחשבים לאנונימיים לחלק מאוהדי הכדורגל, כמו יואל גנון ותומר לוי, שני מגנים צעירים שטרם טעמו מליגת העל אך יכולים לסייע בליגת המשנה, וערן ביטון הצעיר, שגדל במכבי חיפה, ומגיע על משבצת הקשר ההתקפי.

באשר לטל מכלוף, הרי שהדרך לחזרתו הייתה די סלולה לאחר שהסכים לשלם להפועל כפר סבא פיצוי של כמה אלפי שקלים על מנת שזו תסכים להתיר את חוזהו. כזכור, הבלם האשקלוני חתם בשורות הירוקים לפני כחודש ימים, אך לאור העובדה שלא הצליחו להסתדר איתו ולהעביר את אימוני הקבוצה לשעות הבוקר, בחר השחקן להיפרד מוקדם מהרגיל ולחזור למועדון האם שלו. “טל הבין שהוא עשה טעות ותיקן אותה”, אמר גורם במועדון. “הוא יודע שאשקלון זה הבית שלו ושפה הוא ירגיש הכי בנוח. טוב עשה שחזר”. כזכור, על רצונו של מכלוף לעזוב את כפר סבא ולחזור לאשקלון פורסם לראשונה ב"כאן דרום".

בנוגע לקשר סער בנבנישתי, השארתו לעונה נוספת היא ללא ספק אנחת רווחה לאוהדי הפועל אשקלון שרצו מאוד לראות את השחקן ממשיך ולובש כחול. הקשר היה אחד מנקודות האור בעונה שעברה וכעת הוא צפוי להיות בורג משמעותי בהפועל אשקלון. מאי מזל, שיצא מאזור הנוחות ושיחק בשנים האחרונות במכבי יבנה ובמכבי קריית גת, חוזר לקדנציה נוספת במועדון שבו גדל והפעם ינסה להוכיח כי מגיע לו קרדיט גדול יותר משקיבל בשנים עברו.

במועדון מקווים להגיע מוכנים למשחקי גביע הטוטו שיחלו בעוד כשבועיים, ב-2 באוגוסט, אך צפויים להציג סגל מלא רק בפתיחת הליגה הלאומית ב-24 באוגוסט. מאמן הקבוצה שלומי דורה מעוניין מאוד בצירופו של חלוץ כאשר ואדין מנזון, רוסי ממוצא יהודי, שהחל להיבחן ביום שלישי בקבוצה. החלוץ בן ה-23 שיחק בעונה שעברה אצל האלופה הפועל באר שבע, אך מיעט לשחק בשורותיה מאז הגיע בחודש ינואר וכאמור ינסה כעת להרשים את המאמן. נוסף אליו, גם החלוץ הצעיר אור חסידים הגיע להתרשמות בקבוצה, אחרי שכזכור כבר שיחק במועדון לפני ארבע שנים, כאשר זו שיחקה בליגה השלישית.

במועדון עדיין לא אמרו נואש גם בעניינו של מושיקו לוגסי, וכמו בנבנישתי, גם הוא נחשב לאחד מהשחקנים שנותרו מוערכים בקרב הקהל. בצוות המקצועי רוצים מאוד בהישארתו של לוגסי והעבירו את המסר לצוות הניהולי, והוא ינסה להגיע לסיכום עם הקשר.

מסתמן: אשקלון תקיים מחנה אימונים בארץ

כל הסימנים מצביעים על כך שהפועל אשקלון לא תצא למחנה אימונים מעבר לים כמדי שנה. תקציב הקבוצה פחת באופן טבעי עקב ירידת הליגה, אך לא ניתן לומר בוודאות שזו הסיבה שבגללה היא צפויה לערוך מחנה אימונים בישראל.

לאשקלון נותרו עוד פחות משבועיים עד למשחק הרשמי הראשון העונה, והיא עדיין לא קרובה לגבש את הסגל לעונה הקרובה. זוהי למעשה הסיבה המרכזית שבגללה שוקלים בהנהלת הקבוצה והצוות המקצועי לוותר על הרעיון של מחנה אימונים בחוץ לארץ ולהימנע ממצב שבו יצאו שחקנים שכלל לא בטוח שישתלבו במועדון בעונה הקרובה. בשל כך, הקבוצה צפויה לצאת במהלך השבוע הבא למיני מחנה אימונים, ככל הנראה בצפון הארץ, כדי בכל זאת להעניק לשחקנים שכבר חתמו את התנאים להיכנס לכושר משחק אידיאלי. לאחר ששיחקו אתמול (ה’) את משחק ההכנה הראשון שלהם מול מכבי פתח תקווה, השחקנים ייהנו מימי חופש בשישי ובשבת וישובו לאימונים ביום ראשון הקרוב.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר