גודוקאי אשקלון. צילום: אלכס פרסקובסקי

ג'ודו: מיטב אשקלון סוגרת עונה מוצלחת

מועדון הגודו האשקלוני מסכם את השנה בשלל פרסים וזכיות בתחרויות ארציות ובין לאומיות. הגודוקאים הצעירים מסמנים נקודת מפנה בספורט המקומי. אם יתמידו כך הם יביאו לעיר כבוד גם בתחרויות הבוגרים

פורסם בתאריך: 15.7.18 13:03

     

במועדון הג'ודו 'מיטב אשקלון' מסכמים שנה מוצלחת. בתחילת השבוע נערך במרכז הספורט העירוני באשקלון טקס לציון סיום עונת 2017-2018 בענף הג'ודו. ראש העיר בפועל תומר גלאם השתתף באירוע ובירך את ספורטאי מיטב אשקלון ומאמנם אייזיק מיקאילוב על הישגי העונה והרחבה הניכרת בהיקף פעילות המועדון.

הילדים מתאמנים. צילום: אלכס פרסקובסקי

ספורטאי המועדון השתתפו השנה בשלל תחרויות ברחבי הארץ בהן תחרויות בינלאומיות מהן חזרו עם תוצאות מרשימות ביניהן שלושה ספורטאים שזכו בתואר אלופי ישראל בג'ודו.

ראש העיר בפועל תומר גלאם ומנהל המחלקה לספורט מרסלו בורדמן העניקו תשורות לצוות האימון והמדריכים הצעירים של המועדון וכן ל -12 הספורטאים המצטיינים של העונה החולפת.

המאמן מיקאילוב, בודרמן וגלאם. צילום: אלכס פרסקובסקי

את הגביעים על ההשקעה המרובה בדור העתיד של הג'ודו באשקלון קיבלו מידי ראש העיר המאמן הראשי מיקאילוב, עוזר המאמן שי אשגרי, וכן שלישיית המדריכים והמדריכות אלן בבק (אלופת המדינה הטריה בעצמה), דני לאון ולב רבדנוב. לאחר מכן עלו על הפודיום המאולתר הספורטאים המצטיינים – אלן ברודסקי ומרק קרסנר בקטגוריית "הגוזלים". בקטגוריית "לוחמות השנה" ליאל וישנבסקי וטל לאון.

הג'ודוקאים הצעירים. צילום: אלכס פרסקובסקי

בקטגוריית המתמידים – התאומים מקס ודני קרסנר. בקטגוריית "כוח הרצון" שילה אלהרר, ליאור פרסקובסקי ותומר אשרף. בקטגוריית "פריצת השנה" ליאב אשגרי. בקטגוריית "האיש החזק" לאון דמידובסקי. בקטגוריית "טכניקת הקרב הייחודית" זכו תומר ליטבינוב ויניב קוזנצוב.
בנוסף כל ספורטאי המועדון מיטב אשקלון קיבלו שי כהוקרה על ההשקעה והמאמץ אותם הפגינו לאורך העונה.

הטקס נערך יום לאחר שירד המסך על עונת התחרויות 2017-2018 כאשר ספורטאי מועדון הג'ודו מיטב אשקלון נטלו חלק באליפות בני עייש הפתוחה וכהרגלם חזרו דרומה לאשקלון עם שלל תארים ומדליות.

מסכמים עוד שנה מוצלחת. הג'ודוקאים על המאמן. צילום: אלכס פרסקובסקי

לא פחות מ-4 חניכיו של המאמן מיקאילוב עלו לפסגת הפודיום בתחרות נעילת העונה: דני קרסנר, יניב קוזנצוב, לאון דמידובסקי וליאור פרסקובסקי.

השלישייה סיימה במקום השני: ליאב אשגרי, שילה אלהרר ויהונתן ברודסקי, ומקס קרסנר קינח את ההופעה המשכנעת של ג'ודוקאי מיטב אשקלון במקום השלישי ומדליית ארד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר