אוהדי הפועל אשקלון מוחים נגד ראש העירייה
אוהדי הפועל אשקלון מוחים נגד ראש העירייה

האוהדים הפגינו נגד תומר גלאם

כמה אוהדים מהפועל אשקלון ניצלו את טקס ההכרזה של תומר גלאם על מנת להביע מחאה. והאם שלומי דורה בדרך לחתימה?

פורסם בתאריך: 29.6.18 11:48

     

כנס ההכרזה של ראש העירייה בפועל תומר גלאם ביום שני השבוע משך אליו תושבים רבים, פעילים ואנשי תקשורת שבאו לשמוע מהאיש כי הוא הולך לרוץ גם לבחירות הקרובות שייערכו באוקטובר. עבור אוהדי הפועל אשקלון הייתה זו הזדמנות מצוינת להפגין נוכחות אף הם, אך בניגוד לאחרים, הם גם בחרו להשמיע את קולם.

אין זה סוד כי מאז הסתיימה העונה המועדון נמצא בקיפאון מוחלט וחוסר ודאות משווע. במצב נורמלי, הרי שכעת כבר היה אמור להיות מאמן לקבוצה, שחקנים חתומים, תאריך לפתיחת האימונים ומועד יציאה למחנה אימונים מעבר לים. האוהדים הבינו כי למרות הבטחותיו של גלאם כי יעניק רוח גבית לקבוצת הכדורגל, בפועל קורה ההפך הגמור, והוא עצמו עסוק בסגירת חשבונות עם אנשיו הפוליטיים של איתמר שמעוני: דרור אלמלם, צ’יקו מגיה וזוהר מאיר.

על אף הפגישה שנערכה השבוע בין הנהלת המועדון לגלאם, ולאחריה יצאה הודעה כי גלאם העניק אור ירוק להנהלה להתחיל בהכנות, האוהדים הגיבו בסקפטיות לעניין זה, בעיקר כיוון שטרם יצאה בשורה קונקרטית. בשל כך, החליטו כמה אוהדים להגיע ולהפגין כנגד התנהלותו של גלאם. אותם אוהדים התקבצו בפתח אולמי המלך שלמה, עשו רעש, הניפו שלטי מחאה וקראו: “שמעוני! שמעוני!” הם התקפלו כעבור זמן מה כיוון שהיו בהם מי לא רצו להסתבך עם כוחות המשטרה שנכחו במקום. גלאם נמנע מלהתחכך עם האוהדים ולא יצא לספק הסברים. אף על פי כן, המסר שלהם בהחלט הועבר, וגלאם מבין כי עליו לעבור לשלבי ביצוע כדי לזכות בקולות התמיכה של אוהדי הקבוצה בבחירות הקרובות.

שלומי דורה. צילום: נמרוד גליקמן

בדרך לחתימה? שלומי דורה. צילום: נמרוד גליקמן

בנושא אחר, על פי גורמים במועדון, שלומי דורה הוא האיש שצפוי להתמנות בימים הקרובים למאמן הפועל אשקלון. אם אכן המהלך יצא לפועל, יהיה זה כדור הרגעה עבור המערכת כולה והוכחה לכך שהרכבת מתחילה לנוע. בהודעה שהוציא דובר המועדון שלומי לוי נכתב כי האימונים צפויים להיפתח בתחילת יולי, משמע החל מיום ראשון הקרוב, אך לא ברור למה הכוונה ועם איזה סגל יעשו זאת נוכח העובדה כי השחקן החתום היחיד במועדון הוא השוער ליאור חדריאן.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר