יגאל בוסקילה. היו"ר החדש
יגאל בוסקילה. היו"ר החדש

יגאל בוסקילה: “אני בא לשקם את מחלקת הנוער"

פורסם בתאריך: 29.6.18 10:42

     

אחרי שהוחלט שלא לחדש את חוזהו של יו”ר מחלקת הנוער חנוך אמר, ולמעשה להפסיק את ההתקשרות איתו, ל”כאן דרום” נודע כי יגאל בוסקילה הוא האיש שנבחר לתפקיד יו”ר המחלקה.

תנאים עמו כבר סוכמו בפגישה עם מנכ”לית החברה העירונית רונית מצליח, שבחרה בו לתפקיד. ביום ראשון הקרוב צפויה לבוסקילה פגישת עבודה ראשונה עם אנשי המחלקה ללו אנקה ומוריס ז’אנו, והשלושה אמורים להיות אלו שינסו להחזיר את המחלקה למסלול הנכון.

בוסקילה הוא שחקן עבר של האשקלונים אשר שימש קפטן הקבוצה בשנות ה-90 ופרש מכדורגל לאחר פציעה קשה. לאחר פרישתו נעלם מעט מנוף הכדורגל, אך תמיד ייזכר כאישיות אהודה במיוחד. לבוסקילה, מלבד ניסיונו כשחקן, אין ניסיון ממשי בתחום הניהול, ועבורו מדובר בדבר חדש.

היו”ר הטרי, שנמצא בחופשה פרטית באילת, הצליח לאשר ל”כאן דרום” את הפרטים והגיב: “ישבתי עם רונית, והכיוון הוא שאהיה יו”ר מחלקת הנוער. להתחיל עכשיו לצאת בהצהרות זה לא רציני. אני בא לעבוד, להשקיע ולשקם את המחלקה. התחום לא זר לי, הייתי בו במשך הרבה שנים כשחקן. אני אלמד את הדברים שצריכים שיפור ואיפה שצריך לשנות – נשנה. נדבר עם האנשים שעבדו ונשארו, נשמע מהם מה נעשה עד כה ומה צריך לשפר. אחד הדברים הכי חשובים הוא שהמאמנים ועוזרי המאמנים יהיו דמויות של חינוך, שידעו לדבר עם הילדים בשפה נעימה, שישרישו בילדים את הדברים שצריך שיהיו לשחקן כדורגל: התמדה, רצינות, אהבה למשחק, שילדים יבואו בכיף ובחיוך. זה למעשה הדבר הכי חשוב”.

בוסקילה לא היסס לדבר על המטרה שעומדת לנגד עיניו: “המטרה היא כמובן שהנוער יספק כמה שיותר שחקנים לבוגרים, כולם מסכימים עם זה. עם שיתוף פעולה נכון עם הקבוצה הבוגרת והמאמן שלה, יהיה אפשר לעשות את זה, אבל צריך סבלנות מצד כולם”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר