אבישר מרציאנו

אליצור איתו: אבישר מרציאנו סיים את תפקידו

ענייני התקציב עדיין לא סודרו בקבוצה והדבר מעכב את הבאת המאמן החדש. בנוסף, מיקי שרביט מחזיק זמנית במושכות הניהול, אך לא ברור עד מתי

פורסם בתאריך: 24.6.18 13:39

     

מועדון הכדורסל האשקלוני, שרשם הישג ענק והעפיל לליגת לאומית אשתקד, מנסה בימים אלו להעמיד תקציב ראוי לקראת העונה הקרובה. כדי שזה יקרה, בקבוצה ממתינים לעיריית אשקלון שאמורה להעביר כספי תמיכות לקופת המועדון, דבר שעד כה טרם קרה. מדובר במנטרה חוזרת כמדי קיץ אצל אליצור, אך דווקא הפעם אנשי המועדון מגלים סקפטיות ומביעים פליאה באשר לעיכוב הכספים.

עד שזה יקרה, אם בכלל, באליצור יצאו בחיפושים אחר ספונסרים בכדי להתחיל לנוע לבד עד אשר יתבהרו העניינים. אחת הסיבות לכך שטרם מונה מאמן מחליף לרועי בן יהושע נובעת מחוסר בתזרים המזומנים.

עדיין באשקלון. בן יהושע (צילום: אליצור 'איתו' אשקלון הדף הרשמי)

בנושא אחר, ל"כאן דרום" נודע כי אבישר מרציאנו, מי ששימש חבר הנהלה מיום הקמת הקבוצה והיה מעורב מאוד בנעשה, סיים את תפקידו ולא ימשיך בעונה הקרובה. מקורבים סיפרו כי היחסים בינו ובין הממונה על הספורט יוסי כהן עלו על שרטון וכי לשניים חילוקי דעות על רקע מקצועי. בשל כך החליט מרציאנו לזוז הצדה ולהתמקד בקבוצת הנוער, כך שכעת ניהול הקבוצה הבוגרת נמצא בידיו הבלעדיות של מיקי שרביט.

אחיעד בוקר, אבישר מרציאנו ורועי בן יהושע. בסיום המשחק שהעלה את הקבוצה ליגה

אלא שגם במקרה הזה מדובר במשהו זמני, כיוון ששרביט מעוניין באדם מקצועי שייקח על עצמו את הניהול השוטף של הקבוצה וימלא את החלל שהותיר מרציאנו. מקורבים מוסרים שיוסי כהן, שמשמש כיום סוג של יועץ לקבוצתו האהודה לא אמור למלא את התפקיד גם במצב שבו לא ימשיך בפוליטיקה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר