כספי עם אברגל ומנהלת המתנ"ס מרב לוי

עומרי כספי בשפיר

מבין כל המרכזים הקהילתיים בארץ, רק מתנ"ס שפיר ומתנ"ס יהוד זכו לארח את שחקן ה-N.B.A, שהעביר סדנאות למשתתפים וחתם על כדורים שהוגרלו בין המשתתפים

פורסם בתאריך: 14.6.18 11:43

     

השבוע התקיים אירוע סיום התכנית השנתית: 'משפחות של אלופים', המתקיימת בשיתוף תלמה והחברה למתנ"סים הארצית בשיתוף מתנ"ס שפיר, חבל יבנה ונחל שורק. 450 הורים וילדים נרגשים הגיעו לראות את הכוכב הישראלי, השחקן עומרי כספי היישר מליגת ה-NBA.

במסגרת "משפחות של אלופים", מתקיימות פעילויות ספורטיביות משותפות של הורים וילדים בענף הספורט האהוב על הקהילה בה הם חיים, ביותר מ-30 מרכזים קהילתיים. בעזרת המיזם מצליחים מרכזי החברה למתנ"סים ותלמה מבית יוניליוור, להגיע לאוכלוסיות חדשות ולקרב אותן לקהילה בצד חיזוק התא המשפחתי.

מאות משפחות, הורים וילדים מהיישובים זבדיאל, איתן, אלומה, אבן שמואל, רווחה, מרכז שפירא ועין צורים נטלו חלק בפרוייקט שהתקיים לאורך כל השנה, במהלך השנתיים האחרונות.

"המשחק התקיים במסגרת סיום שנתי של תוכנית 'פרוייקט של אלופים'. התוכנית מתקיימת זו השנה השנייה במועצה ובה נוטלות חלק משפחות מהמועצה מידי חודש והיא כוללת פעילויות המעודדות ספורטיביות בקרב המשפחה כולה. אנו פועלים לעידוד פעילות ספורטיבית במועצה החל מילדים צעירים בגילאי הגן ועד בוגרים וותיקים" מסר ראש המועצה אשר אברג'ל "שמחנו לארח את עמרי, שהעביר סדנאות למשתתפים וחתם על כדורים שהוגרלו בין המשתתפים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר