אביב חלילי אלוף אירופה בקפוארה

יוון: אביב חלילי מבאר גנים הוא אלוף אירופה בקפוארה

הוא החל בחוג קפוארה לילדים במתנ"ס קטיף והגיע לשיא אתמול כשרשם הישג חסר תקדים באליפות אירופה בקפוארה. "היעד הבא הוא אליפות העולם בריו שבברזיל" מסר אלוף אירופה הטרי טרם שובו ארצה

פורסם בתאריך: 5.6.18 18:08

     

אביב חלילי, צעיר תושב באר גנים הוכתר אתמול לאלוף אירופה בקפוארה. חלילי כיום בן 24 החל את דרכו בקפוארה כשהיה בן 12. הוריו רשמו אותו לחוג קפוארה במתנ"ס קטיף בגוש קטיף ושם הוא החל את צעדיו הראשונים בתחום. לאחר תקופה קצרה הוא פונה יחד עם משפחתו, שאז התגוררו במושב מורג בדרום הגוש.

אתר הקראווילות בניצן היה אז בחיתולים. מתנ"ס לא ממש הוקם וכמובן גם חוג קפוארה עדיין לא היה. חלילי שכבר החליט שהוא רוצה ללכת כמה שיותר רחוק בתחום נרשם לחוג קפוארה בגן יבנה ושם החל להתאמן ועבודה רבה וקשה שיפר את יכולותיו מהקצה אל הקצה.

הזמן עבר וחלילי נהפך לשם דבר בספורט שעם השנים הפך ליותר ויותר פופולרי. בשנים האחרונות הוא נרשם לתחרויות ואף הצליח גם לזכות בתארים מכובדים. באליפות ישראל התברג בין השלושה הפיינליסטים, מאוחר יותר זכה בתואר אלוף ישראל ובשנה שעברה התמודד באליפות הים היכון וזכה בה במקום השני.

זה היה אך טבעי שאליפות הים התיכון לא תהיה המילה האחרונה של הבחור הצעיר והשאפתן. השנה, אחרי אימונים אינטנסיביים ומאמץ רב זכה בתואר אלוף אירופה.

אליפות אירופה ביוון ארכה שלושה ימים. ביום הראשון: מוקדמות האליפות שבסופן נותרים ה-16 הטובים ביותר. ביום השני מתחרים ה-16 ונותרים 8 שעולים לגמר שמתקיים ביום השלישי והאחרון. לפני התחרות בכל יום, יש שלושה אימונים עם המסטרה של הקבוצה שמגיע מברזיל.

ההתמודדות היתה קשה. חלילי נתן את כל כולו וגם הצליח להציג יכולות שמתחריו לא יכלו להן. בסוף התחרות המותחת הוכרז חלילי כזוכה במקום הראשון והוכתר כאלוף אירופה. אגב, הדבר הראשון שאביב עשה לאחר הזכייה בתחרות היה לשלוח סרטון לאביו ואליו צירף הודעה קצרה: "אבא, אתה רואה? לא סתם רצת בשבילי"….

"אנו מאוד שמחים על ההישג המרשים של אביב, שמביא גאווה גדולה, לא רק למשפחה אלא גם לקהילת חוף אשקלון ולתושבי באר גנים, תושבי גוש קטיף לשעבר" מסר היום אביו נחשון בהתרגשות.

במועצה האזורית חוף אשקלון ברכו היום את חלילי על ההישג ועל הכבוד הבין- לאומי שהביא לעם, למדינה, לאזור הדרום ולמשפחה.

גם בבאר גנים התגאו אתמול בהישג הנדיר של הישוב הצעיר שרוב תושביו הם ממפוני גוש קטיף. חלילי, בן למשפחה מוותיקי הגוש עדיין שוהה בחו"ל וצפוי לשוב ארצה ביום שישי, אז מתוכננת לו קבלת פנים חגיגית על ידי חבריו ובני משפחתו.

"החלום הגדול הוא להגיע לריו שבברזיל, להתאמן עם הטובים ביותר ולהשתתף שם באליפות העולם שתתקיים בשנה הבאה וגם, אולי, להביא איזה גביע" מסר חלילי.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר