Mossa מגיעה לארץ

ארגון הכושר הגדול בעולם מגיע לאשקלון

ארגון הכושר 'MOSSA FITNESS' הגדול בעולם מאז שנות ה-80 עושה עליה ארצה היישר לעירנו אשקלון, שם תוכלו להצטרף לאימוני הכושר ששיגעו את העולם ולגלות את הטרנד החדש בעולם הכושר

פורסם בתאריך: 5.6.18 16:44

     

בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה הולכת וגוברת בקרב 'סצינת הכושר' בישראל שהחלה עם הגעת 'לס מילס' ארצה. תכנית האירובי שקרויה על שמו על ידי האתלט האגדי פיליפ לס מילס שייצג את ארצו, ניו זילנד, בארבע אולימפיאדות שונות, כבר עשתה לה שם בישראל ונפוצה בעיקר בניו זילנד, מרכז אירופה ואסיה. כעת מגיעה החברה הגדולה בתחום, שחולשת באופן כמעט מוחלט על ארצות הברית וקנדה, בכדי לתת השראה ספורטיבית למתעמלים הישראלים.

   חנן אמסלם, מבעלי מכון הכושר 'בודי שייפ'

בשנות ה-70 ריץ' בוגס, שעבד באותה תקופה בקונצרן הענק פרוקטר אנד גמבל וראה כיצד העבודה הלחוצה גרמו לו לעלות במשקל ולהזניח את גופו. בוגס החליט לשנות את אורחות חייו ולמצוא את הנוסחה המדעית להצלחה ובעקבות כך הקים את הארגון שמנה בזמנו 45,000 מתאמנים שהתאמנו ב-7 מכונים שונים. בשנות ה-90 השתמש בוגס במידע שאסף והחל לבנות תכניות לשיעורי אירובי מיוחדים שייערכו באופן קבוצתי, עם מוזיקה מתאימה ומדריך באופן שישפר את התוצאות בקרב המתעמלים. כיום החברה שנתמכת על ידי ענקית הביגוד 'נייקי' וקרוב ל-13 מיליון אנשים ברחבי ארצות הברית לוקחים חלק באימוני הכושר של מוסא מדי שבוע. בכל 3 עורכים במוסא השקות של אימוני כושר חדשים אשר מתחלפים לא מעט. מעטה הסודיות סביב החברה הוא די גדול בשל החשש לגניבת חומרים וכיום קשה מאוד למצוא אימונים של החברה ביוטיוב או ברחבי האינטרנט, כאשר גם אנחנו נאלצנו לערוך תחקיר רציני סביב השם שלא היה מוכר לנו וגם לרבים אחרים.

אלי ארביב וחנן אמסלם בלונדון

ללא צל של ספק סצנת הכושר באשקלון היא בין החזקות בישראל. שניים מהדמויות הבולטות בעיר אשקלון, חנן אמסלם ואלי ארביב, אחראים על הגעתה של חברת 'MOSSA' ארצה ויחלו ללמד אותה כאן באשקלון ומשם להדריך מאמנים בכל רחבי הארץ. אמסלם, שמכהן בתפקיד ראש מדור קרב מגע בנמל התעופה ואחד מבעלי חדר הכושר 'בודי שייפ'. ארביב, שימש עד לא מכבר כמנכ"ל של חדר הכושר SIXPACK (שנמכר לרשת אייקון). בחודש שעבר יצאו השניים לאנגליה שם למדו את התכנית בסניף של החברה בלונדון וחזרו עם הרבה מרץ להתחיל. האימונים הייחודיים צריכים להיות נגישים כבר במהלך החודש. בדומה ללס מילס החברה משיקה כ-11 תכניות מדי רבעון (שלושה חודשים). התכניות מותאמות לסגנונות מסוימים ומסביבם כוראוגרפיה שלמה.

ארביב, מדריך מוכשר של לס מילס בעצמו מסביר מדוע מוסא עוד תשנה את פני הכושר בארץ. "ייבאנו את התכניות של מוסא לארץ. תכניות ברמה מאוד מקצועית, שנבדקו בתנאי מעבדה כאשר לפני יציאתם לשוק, הם מועברים ל-150 חדרי כושר ניסיוניים, שתפקידם לבדוק את התכניות לפני שהן יוצאות החוצה. ההבדל בין שתי החברות הוא שבלס מילס מכשירים את המדריכים איך להעביר את השיעור ובמוסא יש דגש על ה'למה' ולא לעבוד כמו רובוט וזה מאפשר למדריכים לשפר את הביצועים אצל החניכים. המוזיקה בשיעורים היא מוזיקה מקורית, שמותאמת בקפידה לשיעור עצמו בשביל שתעורר את המתאמנים ותפיק מהם את המיטב. אנחנו מתחילים עם שלוש תכניות עיקריות: Ride, Fight, Power. בכל שלושה חודשים אנחנו מקבלים חומרים ולאט לאט נטמיע את כל התכניות. יש שלושה מאסטרים בארץ, אני בניהם, שאנחנו יכולים להסמיך מדריכים.

                         יהפוך ל-TRX הבא? ה-VIPER

אחד המוצרים המעניינים שיושקו בארץ הוא הויפר. הויפר הוא למעשה גליל ארוך אשר נבנה על ידי חברת מוסא בצורה אשר תאפשר לעשות איתו מגוון רחב של תרגילים על קבוצות שרירים גדולות, מהרגליים ועד הכתפיים. הויפר לא מצריך תחנת עגינה, רב שימושי וניתן לקחת אותו לכל מקום. "הויפר הוא פטנט רשום של חברת האם של מוסא. אי אפשר למכור באופן חוקי את המוצר ללא אישור שלנו. הפטנט הוא גליל גומי, במשקלים משתנים, שנעים בין 2-18 ק"ג. יש לו נקודות אחיזה לכל אורך הגליל ואפשר לעשות עמו תרגילי הטלות, עבודה אירובית. אני חושב שזה לחלוטין ה-TRX הבא, לדעתי זה ייכנס לכל מועדון בארץ. שקונים יש את המכשיר אתה מקבל DVD עם כל התרגילים כדי שיוכלו להתאמן עצמאית אבל אני תמיד ממליץ לעשות זאת עם מדריך", אומר ארביב.

 

"ייבאנו את התכנית בכדי לבנות מכוני כושר ברמה גבוהה יותר". ארביב

החזון הוא להטמיע את השיטה הזו בכל רחבי הארץ ולעזור לחדרי הכושר להפוך מקצועיים מתמיד, "אנחנו ייבאנו את התכנית בכדי לבנות מכוני כושר ברמה גבוהה יותר. מועדון כושר שירכוש רישיון של מוסא הוא יעצים את עצמו ויספק מגוון רחב של אימונים. בנוסף, הם יקבלו בקרת איכות מאיתנו אנחנו בודקים את המדריכים שהם נאמנים לרוח התכנית".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר