מחזירים את אשקלון לחול החם. מור וסוויסה (צילום: מני בן ארי MBA)

הפועל אשקלון מגיעה לליגת החופים, האם ליגת החופים תגיע לאשקלון?

קובי וסיגלית סוויסה אנשי עסקים מאשקלון החליטו להשיב את מועדון הדגל של העיר אל ליגת החופים 'בנק יהב' וחולמים לרכוש את הקבוצה. מנגד, מנכ"ל ליגת החופים דודי מור אישר ל'כאן דרום כי מתנהלים מגעים להעברת הליגה לאשקלון

פורסם בתאריך: 4.6.18 13:56

     

כבר שנים רבות שהעיר אשקלון לא לוקחת חלק בליגת 'בנק יהב' לכדורגל חופים. אשקלון, עיר כדורגל ביסודה, לא לוקחת חלק חלק באחד הטורנירים הצבעוניים והכיפיים בישראל. אומנם כבר 11 שנים שמתקיים טורניר כדורגל חופים מקומי, אותו מנהל באדיקות ובמקצועיות דובר הפועל אשקלון שלומי לוי אך הביצה המקומית אינה דומה לבמה הארצית. ביום שישי הקרוב, לצד הקבוצות הבכירות והמוכרות גם הפועל אשקלון תקח חלק בטורניר המדובר. לפני כחודש קובי סוויסה, איש עסקים תל אביבי שעוסק בייבוא וייצוא בינלאומי של מכוניות יוקרה לארץ ומזוהה יותר מכל כאחד מאוהדי קבוצת האוהדים, מכבי קביליו יפו, החליט להרים את הכפפה יחד עם אשתו הטרייה סיגלית אמר-סוויסה, גם היא אשת עסקים ולהשיב את הפועל אשקלון לליגת החופים. סוויסה בן ה-38 נשא לאישה את סיגלית, אשקלונית במקור, רק לפני ארבעה חודשים אך לפני חודש הגיעו להחלטה משותפת לעמוד בראש קבוצת כדורגל חופים ובחרו באשקלון, מקום מגוריהם הנוכחי. לצורך כך הם רתמו את חברם הטוב ברוך דגו שעזר לפרויקט הזה לקרום עור וגידים ומינו את שי חג'ג', עוזרו הנאמן של אסי בוזגלו, שלא מכבר התפטר מקבוצת כדורגל החופים של מכבי נתניה.

מחזירים את אשקלון לחול החם. מור וסוויסה (צילום: מני בן ארי MBA)

סוויסה סיפר ל'כאן דרום' על ההחלטה לקחת דווקא את הפועל אשקלון, "סיגלית במקור מאשקלון והתחתנו לא מזמן ובאתי בעקבותיה לאשקלון והתאהבתי בעיר הזאת והחלטתי לפנות למנכ"ל ליגת החופים דודי מור בכדי להקים קבוצה של הפועל אשקלון ומיד פניתי לברוך שהוא חבר טוב שלי בשביל שיעזור לנו להשיג אישורים בכדי לפתוח קבוצה שנושאת את שם האגדוה והוא שמח לעזור. ברוך יהיה מנהלה המקצועי של הקבוצה ובנוסף יהיה שחקן פעיל. בנוסף לברוך החתמנו איציק בן שאבו, דניאל טסאו, אביעד בונקר, מאי מזל, גיא סאלם שהשנה היה הטוב ביותר בליגה א' דרום וגם שחקן זר על הקנה. החתמנו את שי חג'ג' ששימש כעוזר המאמן של אוהד בוזגלו ב והוא ישמש כמאמן. אנחנו בטוחים שתהיה קבוצה טובה ושמחה ושיהיה קיץ שמח ומהנה לאשקלונים".

"באים מאהבה" קובי וסיגלית סוויסה

סוויסה ששימש כספונסר הראשי של קבוצת כדורגל החופים של בני יהודה וכספונסר של מכבי קביליו יפו ואמר שניסתה לרכוש את יפו לא שוללים כי בעתיד יעמדו בראש מועדון הכדורגל של הפועל אשקלון, שמשוועת לרוכש. "ברגע שלקחנו את קבוצת כדורגל החופים אנחנו פותחים פתח לעתיד. עזרנו למכבי קביליו יפו ואנחנו נשמח לעזור גם למועדון הפועל אשקלון בעתיד ומי יודע? אולי נהפוך לבעלים. אנחנו באים מאהבה וקוראים לכל הקהל האשקלוני להגיע".

"מגיע לעיר כמו אשקלון לארח טורנירים מסוג זה". מור

אשקלון תארח את ליגת החופים?

במקביל עובדים השניים במרץ בכדי להעביר את ליגת החופים שמשוחקת כבר 11 שנים בחוף פולג בנתניה לאשקלון ולשם כך רתמו את מנכ"ל ליגת החופים, דודי מור, שבקרוב ייפגש עם קברניטי עיריית אשקלון. מור אישר ל'כאן דרום' את הפרטים ואמר: "הייתה פנייה מכיוון עיריית אשקלון, ראש העיר בפועל, תומר גלאם להעביר את ליגת החופים 'בנק יהב' לאשקלון או לפחות מפעל מקביל כמו גביע המדינה. קבענו להיפגש אך בשל המצב הביטחוני הפגישה נדחתה ואני מאמין שניפגש בקרוב כי יש רצון הדדי. לדעתי אשקלון ראויה לארח את המפעל הזה כי יש לה את שני הדברים החשובים ביותר: חופים מהיפים בארץ ואוכלוסייה שאוהבת כדורגל וכדורגל חופים זה חיבור שמתבקש. העירייה תצטרך להקצות לכך תקציב ונוכל להקים משהו מדהים. אני יודע שבמהלך השנים גם מנוהלים טורניר כדורגל חופים באופן חובבני ובהחלט נוכל לשדרג אותם. גם אם נחליט שלא להעביר את הליגה מנתניה אז בהחלט נקיים באשקלון טורנירים בין לאומיים או את גביע המדינה, זה תלוי בעצם ברצון טוב מצד העירייה ומה גובה התמיכה.. זה יביא ספונסרים וישודר בטלוויזיה באופן מקצועי כמו שאנחנו יודעים לעשות ומגיע לעיר כמו אשקלון. חשוב שבתקופה כזו של קו העימות, שנראה שהחיים הספורטיביים ממשיכים כרגיל ולא עוצרים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר