סיף. נציג אשקלוני בנבחרת האולימפית

סיף: יעקב פיזנברג מאשקלון נכנס לסגל האולימפי

זאת לאחר שזכה במקום ה-13 בעולם כשהוא גובר על סייפים מסין, שוויץ ופינלנד; נבחרת הגברים מישראל, בה השתתף זכתה במקום הרביעי בעולם

פורסם בתאריך: 25.4.18 17:40

     

גאווה מקומית: יעקב פיזנברג, בן ה-19, ממועדון סייף הפועל אשקלון השתתף באליפות עולם באיטליה, ייצג את מדינת ישראל, והביא הרבה כבוד לעיר אשקלון.

יעקב פיזנברג. יהיה לאשקלון נציג באולימפיאדה הבאה? צילום: דוברות העירייה

בתחרות יחידים שהתקיימה החודש השתתפו 200 סייפים מכל העולם, זכה יעקב במקום ה-13. בדרך להישג המרשים שלו, בשלב המוקדמות (בתים) הוא גבר על סייפים ממקדוניה, סין, פינלנד ושוויץ. בשלב הנוקאאוט הוא ניצח סייפים מצ'כיה, גרמניה ופולין ובקרב על הכניסה לשמונת האחרונים הוא הפסיד לסייף מפולין בתוצאה 15-14.

בקטגוריית קבוצות, בה השתתפו 42 מדינות, כלל הרכב הנבחרת מישראל את יעקב פיזנברג, סטניסלב גלפר, מכבי ירושלים ותומר יארינובסקי, הפועל כפר סבא.

נבחרת הגברים סיימה במקום הרביעי באליפות העולם, לאחר שהפסידה בגמר לנבחרת המדורגת במקום הראשון בעולם, איטליה המקומית. הנבחרת, עלתה לטופ 16 כשגברה על אסטוניה (12 בעולם). בדרך, הפתיעה את רוסיה (6 בעולם) וניצחה ברבע הגמר את נבחרת דרום קוריאה (15 בעולם). בחצי הגמר נעצרה הנבחרת על ידי נבחרת הונגריה (2 בעולם) בתוצאה 45-34.

התוצאות הללו, הן בתחרות היחידים והן בתחרות הקבוצות, הובילו לכניסתו של פיזנברג לסגל הסיף האולימפי המכובד. את פיזנברג אימן בוריס ויינר, מאמן ראשי מועדון סייף הפועל אשקלון.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר