דגו והצוות המקצועי של מחלקת הנוער (התמונה באדיבות דוברות מחלקת הנוער)

סוף לסיפור: קבוצת הנוער ירדה לליגה הלאומית

קבוצת הנוער של הפועל אשקלון הפסידה 2:0 למכבי נתניה בחוץ וירדה לליגה הלאומית באופן סופי בתום שתי עונות. כעת בקבוצה יחלו את ההכנות לעונה הבאה כאשר צפויים שינויים רבים בצוות המקצועי והניהולי של הקבוצה

פורסם בתאריך: 21.4.18 18:55

     

קבוצת הנוער של הפועל אשקלון סיימה את דרכה בליגת העל לנוער, בתום שנתיים. הקבוצה בהדרכתו של ברוך דגו לא השכילה לנצל את הקאמבק הגדול מאשתקד וסבלה מבעיות ניהוליות גדולות לאורך כל העונה. הקבוצה השיגה ניצחון אחד לאורך כל העונה, במהלך חודש ינואר. שנה שכללה בין היתר: שביתה של השחקנים, פיטוריו של עומרי כהן, התקוטטיות על הדשא ומחוצה לו ובעיות משמעת רבות בתוך המועדון. הקבוצה, בה הושקעו כספים רבים ולה הובא צוות מקצועי גדול ומנוסה, הפכה לבשר התותחים של הליגה, כאשר גם מיניו של ברוך דגו לא הצליחו להפיח חיים בקבוצה הגוססת.

כאמור הירידה נקבעה סופית לאחר הפסד החוץ 2:0 למכבי נתניה שקבע כי אשקלון תשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית. בקבוצה עוד כואבים את הירידה, אך מבינים שזה היה עניין של זמן לאור היכולת המבישה על כר הדשא והאווירה העכורה בחדר ההלבשה וכעת נצטרך לראות כיצד תראה הקבוצה בעונה הבאה, כאשר לא מן הנמנע שייערכו זעזועים גדולים במחלקת הנוער.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר