אליצור איתו אשקלון. עוד ניצחון. צילום: אורי קריספין

אופטימיות והכנות באליצור איתו אשקלון

אופטימיות רבה שוררת באליצור איתו אשקלון לאחר רצף של שישה ניצחונות ולקראת משחקי הפלייאוף. “אנחנו יודעים מה אנחנו שווים”, אומרים שם

פורסם בתאריך: 23.3.18 17:31

     

אחרי שנפלו אשתקד למשחקי הפלייאוף התחתון וניצלו רק במחזורים האחרונה מירידת ליגה, באליצור איתו אשקלון קרובים מתמיד להבטיח העפלה לפלייאוף העליון ואף להתמודד על כרטיס העלייה הנכסף לליגה הלאומית. כדי שהחלום הגדול יהפוך למציאות הם צריכים להמשיך בכושר המדהים שבו הם מצויים ובקצב צבירת הנקודות שהביא אותם עד למקום השלישי בטבלה.

השבוע שחקניו של רועי בן יהושע רשמו את ניצחונם השישי ברציפות, ומדובר ללא ספק בתקופת השיא שלהם העונה. אוהדי הקבוצה יכולים בהחלט להיות שבעי רצון מהיכולת ומהאופי שמפגינה קבוצתם, בטח אחרי התקופה החשוכה בשלהי העונה. עושה רושם כעת שגם במשחקים פחות טובים הקבוצה הדרומית מצליחה להביא נקודות חשובות ולצאת עם ידה על העליונה.

פיסצקי עם דרעי ובוקרה. צילום: אורי קריספין

גם במשחק הבית האחרון מול הפועל נען, אחרי שזו נטלה את ההובלה לאורך שלושת הרבעים הראשונים, אליצור התעשתה ברבע האחרון וידעה להשתלט על המשחק. אחד המצטיינים בשורות הכחולים בשבועות האחרונים הוא תומר פיסצקי, שגם במשחק האחרון סיפק מספרים יפים ועמד על 18 נקודות. “אני חושב שבשבועות האחרונים הקבוצה התחברה”, הוא אומר ל"כאן דרום". “עם כל ניצחון קיבלנו יותר ויותר ביטחון בעצמנו ואחד בשני”. על סיכויי קבוצתו להיכנס לפלייאוף ואף לעלות לליגה הלאומית אומר פיסצקי: “יש לנו סיכוי טוב מאוד להיכנס לפלייאוף, זה תלוי רק בנו. אותו דבר גם לגבי האליפות. אם נמשיך לשחק כמו שאנחנו משחקים בתקופה האחרונה, אז אין סיבה שהעונה הזו לא תסתיים במטרה שהוצבה בספטמבר: לעלות ליגה”.

פיסצקי, שבשלבים מסוימים מיעט לשחק העונה עקב פציעה, חזר לעניינים לאחרונה וכעת כאמור מדובר באחד מהשחקנים המובילים בקבוצה האשקלונית. “אני בהחלט מרגיש טוב בתקופה האחרונה”, הוא מסכים. “אחרי שפתחתי את העונה עם פציעות טורדניות, אני מרגיש שנכנסתי לקצב יחד עם כל הקבוצה ושמח שזה מתחבר לנו. שרק נמשיך כך”.

כבר בתחילת העונה הצהירו במועדון כי המטרה היא להעפיל לליגה השנייה. כעת, כשהגיעו למאני טיים עם אפשרות ממשית לעשות זאת, הם ירכזו את מרב המאמצים כדי לעמוד ביעד. עם זאת, כיוון שרק קבוצה אחת עולה מהליגה הארצית, ברור לכולם כי המשימה הופכת לקשה במיוחד. נכון לעכשיו, נוסף לאשקלון, המועמדות הבכירות לעלות ליגה הן מעלה אדומים, חבל מודיעין, מכבי פתח תקווה ועירוני רמת גן. לאשקלון משחק עודף על פני אותן יריבות, ולמעשה אלו צריכות לשחק בשבוע הבא את המשחק החסר. לאשקלון, מנגד, מחכים שלושה מחזורים אחרונים לסיום העונה הסדירה: מול שוהם בבית, רמלה בחוץ ומעלה אדומים בחוץ.

בפלייאוף עצמו, אם אכן אליצור תעפיל, הראשונה תשחק מול הרביעית, והשנייה מול השלישית. המנצחות יתמודדו אחת מול השנייה בשלושה משחקים, ובסיומם תיקבע העולה לליגה הלאומית. “אנחנו יודעים מה אנחנו שווים”, הוסיף גורם במועדון. “אם כבר הגענו למקום בו אנחנו נמצאים היום, אז ברור לכולם שנעשה הכול כדי לא לתת לזה לחמוק לנו מהידיים. לא יהיה קל, אבל יש לנו קבוצה טובה שסוף סוף גם התחברה, והיה אפשר לראות את זה במשחקים האחרונים. הייחודיות שלנו היא שאנחנו יודעים לנצח משחקים גם בשיניים אם צריך וגם אם נקלענו ליכולת פחות טובה באותו משחק”. בקבוצה אף ציינו והתגאו בכך שלמרות פציעתו של הקפטן אחיעד בוקרה, אחד משחקני המפתח בקבוצה והיעדרותו ממשחקי הקבוצה, הדבר אינו משפיע על התוצאות והם מצליחים להתעלות על כך.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר