מבירים גאווה לעיר. מיטב אשקלון על הפודיום. צילום: אלכס פרסקובסקי

ג'ודו: נבחרת מיטב אשקלון מתכוננת לאליפות ישראל לצעירים

הג'ודוקאים האשקלונים הצעירים ממשיכים לקצור הישגים וכעת הפנים לאליפות שתיערך בחופשת הפסח ברעננה, אבל לפני כן תחרות נוספת שתיערך בשבת הקרובה בהרצליה

פורסם בתאריך: 8.3.18 10:56

     

נוגעים בכוכבים. האשקלונים עם אריק זאבי. צילום: אלכס פרסקובסקי

ביום שישי האחרון נערכה בירושלים תחרות גביע איגוד הג'ודו שהיתה ה-7 במספר בסבב הגביע של העונה הנוכחית. אורי אמזלג, תלמיד בית הספר רמב"ם וחניכו של המאמן אייזיק מיכאלוב חזר מתחרות עם מדליית כסף בקטגוריית המשקל שלו כאשר נכנע רק בקרב על מדליית זהב במאבק צמוד ליריב מנוסה בהרבה ממנו. יישר כח על נחישות וההקרבה ובהצלחה בהמשך העונה.

ספורטאי מועדון הג'ודו מיטב אשקלון נמצאים בעיצומן של ההכנות אחרונות לקראת אליפות ישראל 2018 לגילאים הצעירים אשר תתקיים ברעננה בשבוע הראשון של חופשת פסח. בשבת הקרובה תשמש אליפות אגודת מכבי הפתוחה בהרצליה כשלב האחרון בהכנות לאליפות המדינה.

עוד קודם לכן, בשבת אשר נעלה את עונת החורף 2018, נערכה באולם הספורט "מטרווסט" ברעננה – האולם הביתי של איגוד הג'ודו בישראל בשנים האחרונות – התחרות השישית בסבב גביע האיגוד. נציגי משפחת הג'ודו מיטב אשקלון חזרו מתחרות כאשר באמתחתם לא פחות מ- 5 מדליות: יניב קוזנצוב וליאור פרסקובסקי זכו במדליות זהב, לאון דמידובסקי סיים במקום השני וזכה במדליית כסף ואילו ליאב אשגרי וטל לאון חזרו הביתה עם מדליות ארד על הצוואר.

בחג פורים נערכו באולם אומנויות הלחימה במרכז הספורט העירוני באשקלון מבחני דרגות שנתיים בסיכומם קיבלו חניכיו של מיכאלוב חגורות חדשות בשלל צבעים, אשר העידו על התקדמות המקצועית ועליה בסולם הדרגות בהתאם ליכולת האישית, הותק בענף הג'ודו וההישגים לאורך השנה האחרונה.

הספורטים האשקלונים על הפודיום. צילום: אלכס פרסקובסקי

החלק המרגש במהלך האירוע שייך ללא ספק לחניכיו הצעירים ביותר של המאמן האשקלוני המכונים בשפה המקצועית של הג'ודו "אפרוחים" אשר נפרדו בסיום המבחן מחגורות הלבנות ובכך עשו את הצעד הראשון בספורט תחרותי. וכל זה כמובן לעיניהם של ההורים כאשר ההתרגשות באולם ניתן היה לחתוך בסכין. כאן המקום לאחל לספורטאים הצעירים הצלחה בהמשך דרכם בספורט ובעיקר לאחל הרבה סבלנות, התמדה וכח רצון. לדברי אביו של ספורטאי ותיק במועדון, כאשר החגורות הישנות הועפו באוויר התרגש עד כדי צמרמורת בגוף וכך גם ניכר על פניהם של הילדים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר