לא מרוצה ממה שהוא רואה. גלאם (צילום: אורי קריספין)

פרסום ראשון: תומר גלאם הורה לעצור את התמיכה להפועל אשקלון

ראש העירייה בפועל, תומר גלאם, החליט לזעזע את המערכת ולעצור את כספי התמיכות עד שיראה שינוי משמעותי. מנכ"ל הקבוצה, דרור אלמלם: "נתמודד עם כל החלטה"

פורסם בתאריך: 11.2.18 10:48

     

ראש העירייה בפועל, תומר גלאם, לא אהב את התוצאה של קבוצת הפועל אשקלון אמש מול בית"ר ירושלים, שהפסידה 3:1. בנוסף, העונה קיימת אכזבה גדולה מהיכולת של מחלקת הנוער של הקבוצה שלא מגיעה להישגים דומים לאלה שהגיעה אליהם אשתקד. בשבוע שעבר יובל נעים התראיין בתום ההפסד למכבי פתח תקווה 3:0 והודה שזהו "המשחק הגרוע ביותר שלו בהפועל אשקלון" ובעירייה שמעו והחליטו לנסות להעיר את המערכת דרך הכיס.

ההוראה, כך טוענים בעירייה היא, "הוראת שעה". בעירייה אין שום כוונה להלין כספים של שחקני הקבוצה ואנשי הצוות אלא להעיר אותם בזמן, לקראת המשך המאבקים הקשים נגד הירידה. מנכ"ל הקבוצה, דרור אלמלם, הכחיש שקיבל הודעה על אי הזרמת כספים מצד העירייה, אך באותה נימה אמר: "נתמודד עם כל החלטה".


באותו עניין

רק לפני שבועיים קרא גלאם לנעים ולצוות המקצועי ללשכתו והבהיר לו כי ייתן לו את כל העזרה שהוא צריך. כעת, נזדקק לראות האם 'האקט' של גלאם יעזור והקבוצה תראה טוב יותר.

בתוך כך, הקבוצה תעמוד לדין השבוע על אירועי אמש. זו הפעם השנייה העונה שהאורות באצטדיון סלה כבים בזמן משחק ובקבוצה חוששים כי הם עלולים לספוג עונש כספי גדול, אך ככל הנראה עונש הורדת נקודות לא יעלה על הפרק מצד בית הדין. בקבוצה מקווים שבית הדין יתחשב בהם, מכיוון שמקור התקלה היא אינה בתשתיות האצטדיון אלא באספקת החשמל מחברת החשמל.


רוצים לדעת לפני כולם?

לחצו כאן להורדת האפליקציה של "כאן דרום אשקלון" באנדרואיד

לחצו כאן להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשקלון" באייפון


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר