תצוגת נפל. נעים (צילום: אורי קריספין)

לא נעים: הפועל אשקלון מובסת ויורדת אל מתחת לקו האדום

שחקני מכבי פתח תקווה חגגו על הפועל אשקלון. לידור כהן (50), יוסי בניון (52) וגרגורי טאדה (61) סגרו עניין בתחילת המחצית ושלחו את האוהדים האשקלונים עצובים כל הדרך חזרה הביתה

פורסם בתאריך: 5.2.18 21:54

     

המחזור ה-21 של ליגת העל ננעל עם סיום המשחק של הפועל אשקלון, שהתארחה אצל מכבי פתח תקווה, באצטדיון המושבה. אחרי המהפכה שעברה בינואר הפועל אשקלון מודל 2018 הגיעה למשחק כדי לנצח ולעלות בחזרה אל מעל הקו האדום. חניכיו של יובל נעים יודעים שישנם בפתח משחקים קשים רבים ויקוו להפתיע את מכבי פתח תקווה ויוסי בניון. נעים פתח עם ציון צמח וישראל זגורי שעלו להופעת בכורה בעוד ולדימיר דבאלשווילי ואדריאן רוצ'ט נותרו על הספסל.

המחצית הראשונה נפתחה טוב למארחים. בדקה ה-6 כדור חופשי של יניב בריק הגיע היישר לרגלו של יוסי בניון שבעט החוצה. בדקה ה-7 לידור כהן קיבל כדור עומק מבניון אך בעט חלש ודלה איינוגבה לא התקשה לקלוט. המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה, המארחים החזיקו בכדור אך לא סיכנו את השער רבות, בעוד אשקלון לא איימה כלל על שערו של יוסי גינזבורג.

המחצית השנייה נפתחה בסערה. כבר בדקה ה-50 מכבי פתח תקווה עלתה ליתרון. לידור כהן ניצל הרחקה רעה של הקפטן, טל מכלוף,  וסובב באומנות לתוך השער. 1:0. לא חולפות שתי דקות וגרגורי טאדה נגח אחורה ליוסי בניון שמתוך הרבה הקשית מעל לאיינוגבה וקבע 2:0.

בדקה ה-61, יוסי בניון גמל לטאדה על הבישול וסידר לו לכבוש בעצמו מתוך תיבת החמש. 3:0 מהיר לפ"ת.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר