הזוכים המאושרים. צילום: אלכס פרסקובסקי

פסטיבל הג'ודו: 12 מדליות לנבחרת אשקלון

משלחת מועדון הג'ודו 'מיטב אשקלון' בהדרכת המאמן אייזיק מיכאלוב חזרה במוצאי שבת האחרונה מעוטרת בלא פחות מ-12 מדליות מעיר הנופש הדרומית

פורסם בתאריך: 29.1.18 12:23

     

במשך ארבע ימים נערך בקניון ICE-MALL באילת פסטיבל הג'ודו-2018. לאירוע המרכזי של עונת התחרויות הנוכחית אשר נערך זה השנה החמישית ברציפות הגיעו השנה מספר שיא של כ-1200 משתתפים. הג'ודוקאים יחד עם מאמנים וכמובן ההורים אשר מלווים את הספורטאים הצעירים בתחילת דרכם נהרו לעיר הנופש הדרומית. קרוב ל-2000 ישראלים מכל רחבי הארץ שבחרו לעשות את הסופ"ש הארוך, המרתק ומלא באירועים בלתי נשכחות דווקא על שפת הים האדום.

גודאי אשקלון. צילום: אלכס פרסקובסקי

משלחת מכובדת ובהרכב של לא פחות מ-28 ספורטאים חברי מועדון הג'ודו 'מיטב אשקלון' בהדרכת המאמן אייזיק מיכאלוב עשתה את דרכה דרומה כבר בבוקר הגשום והסוער של יום רביעי. עוד פרט פיקנטי לגבי ההרכב האשקלוני הוא החתך של מוסדות החינוך אותם ייצגו הספורטאים בגילאי 8-19: תלמידי 11 בתי הספר שנמנו על ההרכב המיוחד של הנבחרת האשקלונית.

לאחר מאות קרבות שמערכו בפסטיבל ג'ודואי אשקלון חזרו הביתה עם שלל של 12 מדליות וביניהם 3 מדליות זהב, 5 כסף ו-4 ארד.

בתחרות הקדטים והבוגרים אשר פתחה את תוכנית התחרויות של הפסטיבל ליאור ארליך, תלמיד בית הספר מקיף עירוני ה' וסלבנטין פופוטקו ממקיף "הנרי רונסון" זכו במדליות זהב בקבוצות המשקל שלהם. בקרבות הקדטיות בלטה דני לאון תלמידת התיכון האיזורי "כפר סילבר" כאשר גם היא עולה על הפודיום עם מקום השלישי המכובד ומדליית ארד.

היום השני של הפסטיבל נפתח בתחרות "גביע איגוד הג'ודו" לגילאים הצעירים שהוא בעצם היה השלב ה-4 של סבב הגביע של עונת 2017-2018. בחלק הזה של הפסטיבל גרף שילה אלהרר מבית הספר 'מדעים' את המקום הראשון וענד בגאווה על צווארו את מדליית הזהב כאשר הפודיום כולו היה על טהרת ג'ודואי אשקלון: בקבוצת המשקל הזאת השלימו לאון דמידובסקי מבית הספר 'דקל' עם מדליית כסף במקום השני וליאב אשגרי, תלמיד בית הספר 'רותם' עם המקום השלישי ומדליית ארד.

בקבוצות המשקל הנוספות זכו במקום השני ובמדליית כסף יניב קוזנצוב מבית הספר 'נווה דקלים' וכן שלישיית המופלאים מבית היוצר של בית הספר 'ארלוזורוב': נינה פרלגשווילי, תומר אשרף וליאור פרסקובסקי. בנוסף פיליפ רובינשטיין מבית הספר 'מקיף עירוני ה' ותלמידת בית הספר 'מקיף עירוני א' דנה קוברין סיימו את הקרבות במקום השלישי וזכו לקבל את מדליות הארד מידיהם של ספורטאים הבכירים חברי הסגל האולימפי של ישראל.

פודיום אשקלוני. צילום: אלכס פרסקובסקי

הג'ודאית הבכירה של מועדון האשקלוני אלן בבק נרשמה לייצג את מועדון מיטב נתניה מכיוון ולא הופיעה קבוצה מאשקלון בגילאי הקדטיות. אלן רשמה הישג שיא כאשר הכניעה אחת אחרי שניה חמשת היריבות שלה ובזכותה סיימה הקבוצה מעיר היהלומים במקום השלישי.

הכניעה חמש יריבות. האשקלונית אלן בבק על הפודיום.

מעבר להשתתפות בתחרויות חוו הספורטאים הצעירים את החוויה הבלתי נשכחת כאשר לקחו חלק פעיל באימון משותף בהדרכת הכוכבים של נבחרת ישראל. את האירוע 'נבחרת ישראל מארחת' הובילו המדליסט האולימפי אורי ששון, שגיא מוקי, פיטר פלצ'יק, ברוך שמאילוב ואחרים.

מתאמנים לפי ההתמודדות. צילום: אלכס פרסקובסקי

המתאבקים האשקלונים רצו להמשיך להעפיל מעלה במסגרת אליפות ישראל לקבוצות אך הפסידו בשלב המוקדמות ולא עלו לשלבים המכריעים.

בעוד שבועיים ישתתפו הספורטאים הצעירים מאשקלון בתחרות הבינלאומית 'גביע השלום והידידות' אשר תיערך ב9-10.02 בהיכל הספורט 'רוממה' בחיפה.

את ההישגים במסגרת תחרויות פסטיבל הג'ודו-2018 בהחלט ניתן לזקוף לזכותו של המאמן והמחנך בחסד עליון אייזיק מיכאלוב ובנשימה אחד אציין גם הנמרצות והסיוע מצד עוזר המאמן ומנהל אדמיניסטרטיבי של נבחרת "מיטב אשקלון" שי אשגרי.

הישגים בכל תחרות. צילום: אלכס פרסקובסקי

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר