יובל נעים. צילום: אורי קריספין
הבטיח לקדם את ספורי. יובל נעים. צילום: אורי קריספין

הפועל אשקלון מציגה: חגיגות היובל

שחקני הפועל אשקלון לא יכלו לסדר למאמנם יובל נעים מתנת יום הולדת טובה יותר מניצחון חוץ בקרב התחתית בעכו. על הדרך הם שמו קץ גם ל-11 משחקי ליגה ללא ניצחון והשיבו את רוח האמונה למועדון. עכשיו צריך רק לשמור על המומנטום בבית

פורסם בתאריך: 12.1.18 16:22

     

את יום הולדתו ה-51 חגג מאמן הפועל אשקלון יובל נעים ביום שני השבוע 8.1. בערב הוא כבר עשה את דרכו לאצטדיון טוטו בעכו לקרב הישרדות חשוב מאין כמוהו וקיווה שבסיום המשחק החגיגה תהפוך לכפולה ומושלמת. אחרי שכבר היה נראה שהמשחק המשעמם והחלש הולך להסתיים בתיקו מאופס, הגיח סער בנבנישתי וקבע ניצחון דרומי ודרמטי במיוחד.

עבור נעים זה היה האות לתחילת החגיגות. זה לא שאשקלון הבטיחה הישארות בליגת העל או משהו דומה, אבל מתי כבר יצא לו לחגוג ניצחון ראשון אחרי 11 מחזורי ליגה ויום הולדת באותו היום?

גם לעמדת הראיונות בסיום המשחק הוא הגיע מחויך מאוזן לאוזן, וכשניסה להתראיין לערוץ המשדר, השחקנים קטעו אותו והסתערו לעברו בקפיצות, ריקודים ושירי יום הולדת.

אוהדים מנשקים את יובל נעים. צילום: צח טיאר

לפעמים גם חוגגים. יובל נעים. צילום: צח טיאר

את הניצחון הזה הקדישו כלל אנשי המועדון למאמן. אם נתייחס למשחק עצמו, הרי שמדובר בסוג המשחקים שמהם לוקחים רק את הנקודות. במקרה הזה, קשה לתאר במילים עד כמה אשקלון הייתה זקוקה לאותן שלוש הנקודות, שהעניקו לה מעט מרווח נשימה.

כדי להמחיש את הלחץ שבו היה שרוי ואת משמעות הניצחון נעים בחר בסיום להודות להנהלה על הגיבוי והשקט שקיבל במהלך שלושת החודשים האחרונים, שבהם הקבוצה לא ניצחה. גם ההנהלה יודעת שאחרי הקילומטראז’ שיובל עבר באשקלון והקבלות שניפק הוא המאמן המתאים ביותר לאמן כאן.

200 האוהדים שהגיעו לעכו זכו לחגוג את שער הניצחון עם ריצת אמוק של שי חדד לעברם. האוהדים גם ידעו להעריך ולהודות למנכ”ל דרור אלמלם על כך שבחר להוציא הסעת אוהדים לעכו, על אף הקנס שספגה הקבוצה בסוף השבוע שעבר בגין זריקת משקה לכר הדשא.

במועדון היו מלאי פרגון לכובש שער הניצחון סער בנבנישתי, שמגלה רצינות באימונים ואף הצדיק את כניסתו לדשא עם חילוף מנצח של יובל נעים. בצד הפיקנטי, מי שלא שכחו את טל איילה ואלעד גבאי הפצועים היו דווקא ילדיו של דובר הקבוצה שלומי לוי, לירוי ושון, שבחרו לשלוח ללוי בסיום המשחק תמונה עם חולצותיהם של שני השחקנים.

אוהדי אשקלון. צילום: אורי קריספין

בתוך כך, בקבוצה לוטשים כעת עיניים למבחן הבא שלהם ביום ראשון הקרוב (19:00) מול הפועל רעננה בבית. אשקלון מבינה היטב שניצחון נוסף מול יריבה ישירה לקרב ההישרדות יהווה הצהרת כוונות והתקדמות משמעותית לעבר חוף מבטחים. עוז ראלי, שאיבד את מקומו בהרכב, צפוי להמשיך להיות מסופסל, כאשר מי שזוכה לקרדיט הוא המגן שי חדד, שהצטיין במשחק האחרון.

מלפפוני ינואר: מנגה, גבאי וארבייטמן

הניצחון העלה את הפועל אשקלון למקום העשירי בטבלה, אך למרות הניצחון האחרון, באשקלון מכוונים לשיפור מסוים גם באיכות המשחק. לשם כך הקבוצה תהיה חייבת להתחזק, ומסר כזה הועבר להנהלה גם בידי אוהדי הקבוצה, שביקשו להחתים שחקנים בעלי שם שיוכלו לשדרג את הקבוצה ולהקפיץ אותה מעלה.

המאמן יובל נעים ציין השבוע בפני כלי התקשורת כי דוד מנגה עתיד לנחות בארץ ולהצטרף לקבוצה, אך הנושא נמרח בשבועות האחרונים. עם זאת, נכון לכתיבת שורות אלה (רביעי), מנגה צפוי להגיע לישראל ולחתום בשורות הקבוצה. כבר כעת ידוע כי מי ששילם את מחיר הפציעות המתמשכות הוא החלוץ גודנס אג’איי שקיבל הודעה על שחרורו מהקבוצה. אג’איי סבל לאחרונה מפגיעה בשרירי הבטן ונעדר ממשחקים בתדירות גבוהה, זוהי אחת הסיבות המרכזיות לשחרורו. מלבד מנגה, השמות הבולטים שהועלו השבוע לחיזוק החוד של הקבוצה הם אלו של דובב גבאי ושלומי ארבייטמן. באשקלון מעדיפים את הראשון על פניי ארבייטמן, ונכון לכתיבת שורות אלה גבאי צפוי לסכם את תנאיו ב-24 השעות הקרובות ולהצטרף רשמית לאשקלון. במועדון הדגישו כי כל עוד לא יגיע לכאן

חלוץ ראוי ומתאים לדרישות של יובל נעים, ג’וסיפ איבנצ’יץ’ ימשיך בקבוצה על אף הרצון להיפרד ממנו והביקוש שלו בהפועל חיפה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר