אבי נימני. צילום: אורי קריספין

על הפרק: עומרי כהן מנהל בית ספר לכדורגל, אבי נמני יועץ בשכר

אחרי סיום ההתקשרות עם חברת "נימ-גרופ", שפוצתה במאות אלפי שקלים, החברה העירונית תשיק בקרוב בית ספר לכדורגל חדש בעיר, הפעם תחת ניהולה המפוקח. אם תהיתם מי אמור לעמוד בראש צוות הניהול, אז לעירייה יש כבר מועמד בכיס וגם את האיש שישמש יועץ בשכר

פורסם בתאריך: 12.1.18 16:09

     

בעיריית אשקלון ובחברה העירונית בפרט מתקדמים לעבר קונספט חדש בכל הקשור לבית הספר לכדורגל שיופעל בעיר. כידוע, בשלוש השנים וחצי האחרונות בית הספר לכדורגל שזכה בזיכיון היה שייך לאבי נמני. לאחר פעולות לא כשרות שהתבטאו בדוח מבקר העירייה אשר פורסם לאחרונה, שני הצדדים החליטו על הפסקת שיתוף הפעולה והפרדת כוחות. רק לאחרונה התייצב נמני בקומה הרביעית בעיריית אשקלון כדי לסגור את הפרטים האחרונים. שחקן העבר קיבל פיצוי הולם של כמה מאות אלפי שקלים, זאת לנוכח ההסכם שנחתם בין החברה העירונית ובין "נימ-גרופ" בזמנו, ובו סעיף האופציה שאמור היה להשאיר את נמני שנים רבות באשקלון.

בתפקיד היועץ. נימני עם חברו אבי חזן. צילום: שרון בוקוב

תנאי נוסף שהציב כוכב העבר בתמורה לסיום ההתקשרות היה לשמש יועץ בשכר לבית הספר לכדורגל החדש שעתיד להיפתח, שאותו תנהל ישירות החברה העירונית. זהו למעשה המהלך שנרקם בימים אלו, כאשר החברה העירונית תהיה הגוף המנהל, והיא זו שתרכוש ציוד, ביגוד והנעלה ותגבה את דמי הרישום. כבר כעת ניתן לומר כי המועמד המוביל להתמנות לתפקיד מנהל בית הספר לכדורגל הוא מאמן קבוצת הנוער עד לא מזמן עומרי כהן. למרות סיום תפקידו בקבוצת הנוער, כהן עדיין קשור בחוזה עם החברה העירונית ומקבל שכר. באופן טבעי, לעירייה ישתלם להעביר את כהן לתפקיד מנהל בית הספר לכדורגל ולהמשיך לשלם לו בהתאם. יחד עם ההסדר הנינוח, יש בעירייה מי שבהחלט מעריכים את ההישג ההרואי של כהן אשתקד ומעוניינים לתגמל אותו על כך. גם לא מעט מאנשי הפועל אשקלון אשר קרובים לכהן היו רוצים לראות אותו חוזר לעסוק בכדורגל ומייעצים לאנשי הקומה הרביעית לבחור בו לתפקיד.

עומרי כהן

כזכור, בעונה שעברה, כאשר חברת "נימ-גרופ" הפעילה את בית הספר, היה זה חנוך אמר שניהל אותו. כעת ועל פי כל התסמינים, עושה רושם שכהן יהיה זה שיירש את התפקיד. נוסף לכהן, מי שצפוי להמשיך במאבק שלו הוא מני יאסו, שבוודאי לא מתכוון לוותר וירצה אף הוא לאחוז בתפקיד הנחשק. גורמים מסוימים בחברה העירונית מדברים על מכרז "קול קורא" לניהול בית הספר, אך מנגד היו גם מי שביטלו זאת בטענה שלא נהוג להוציא מכרז לצורך מינוי מנהל כדורגל.

מחברת "נימ-גרופ" נמסר בתגובה: “אנחנו שמחים שכל המחלוקות נפתרו בנועם על הצד הטוב היותר. טובת הילדים באשקלון תמיד עמדה לנגד עינינו ונשמח לתמוך גם בעתיד בכל תכנית ספורטיבית וחינוכית שתקדם את הכדורגל בקרב ילדי העיר”.

עיריית אשקלון מסרה: “האקדמיה לכדורגל אכן עוברת לניהול החברה העירונית לתרבות, נוער וספורט. באקדמיה ילמדו כ-250 מתלמידי העיר בגילאי ארבע עד עשר תוך תכנית הגדלה של מספר הנרשמים והפיכת בית הספר למרכז המשלב ספורט וחינוך. התלמידים ישתתפו באימונים פעמיים בשבוע ובמשחקים בין הקבוצות. כמו כן, יכלול בית הספר צוות מאמנים מקצועי וציוד אימון ומכשור מהמתקדמים בארץ”.

ראש העירייה בפועל תומר גלאם: “ההחלטה להעביר את האקדמיה לחברה העירונית נובעת מהתפיסה לפיה עלינו לחבר בין החינוך הפורמאלי לחינוך הבלתי פורמאלי ולעשות זאת באמצעות העשרת הפעילויות של ילדי העיר בשעות הפנאי שלהם. אני מאמין שחינוך לספורט בכלל ולכדורגל בפרט מתחיל מהגיל הרך, והאקדמיה לכדורגל זוהי הזדמנות מצוינת ליצור חיבור כזה ולהכשיר באמצעותו את הדור הבא של שחקני הכדורגל בעיר”.

ובינתיים: קבוצת הנוער של הפועל אשקלון לא מתרוממת

מה שונה השבוע הזה מהשבוע הקודם ומאלו שלפניהם? כמעט שום דבר. קבוצת הנוער של הפועל אשקלון ממשיכה בשלה ורושמת הפסד נוסף, הפעם 1:0 לבני יהודה. במועדון עדיין מייחלים לבואו של הניצחון הראשון העונה, כאשר אחרי 14 מחזורי ליגה הפועל אשקלון נמצאת עם 10 הפסדים וארבע תוצאות תיקו. היא כמובן ממוקמת במקום האחרון בטבלה וקשה להאמין שבמצב הנוכחי ניתן יהיה להשאיר את הקבוצה בליגה הראשונה.

ברוך דגו. צילום: אורי קריספין

המאמן ברוך דגו לא מצליח לשקם את הקיים ועושה רושם שרק חיזוק משמעותי יגרום לעגלה מעט לנוע. גם הבלם הניגרי יוסוף איינדה, אחיו החורג של ג’ון אוגו מהפועל באר שבע, אשר הוחתם לפני שלושה שבועות בקבוצה, לא מצליח לייצב את חוליית ההגנה. במועדון היו מי שהאשימו תחילה את עומרי כהן במצבה של הקבוצה, אך מתברר שגם כעת, כשהוא לא נמצא תקופה נכבדת במועדון, הקבוצה עדיין לא מצליחה להתרומם מהמצב האנוש שאליו נקלעה. בשבת הקרובה יארחו האשקלונים את בני סכנין במגרש הסינטטי ויקוו לנס.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר