ניצחון מתוק. שחקני הפועל אשקלון צילום: אורי קריספין)

שוברת בצורת: 1:0 דרמטי להפועל אשקלון על עכו

הפועל אשקלון עשתה את הדרך הארוכה לעכו וקיבלה מתנה מרם שטראוס שעזר לסער בנבנישתי לכבוש שער יקר ולשבור בצורת של 12 משחקים ללא ניצחון

פורסם בתאריך: 8.1.18 21:02

     

לאחר 12 משחקים בהם לא ניצחה בכל המסגרות, הגיעה הפועל אשקלון לאצטדיון בעכו למבחן תחתית אמיתי. יובל נעים שמכיר את עכו מצוין בשל עברו שם, מודה שהוא לא מרוצה מקבוצתו ומקווה להשיג ניצחון ראשון מזה 4 חודשים. נעים, יודע כי הפסד בעכו והוא מסתבך בתחתית, ניצחון והקבוצה תפתח פער משמעותי. הפועל עכו מנגד מגיע לאחר ניצחון גדול על מכבי חיפה בסמי עופר (1:0) ורוצה להתקרב לקבוצות שמעל הקו האדום.

בדקה ה-18 אייל משומר מסר לרמזי ספורי שבעט החוצה. האורחים המשיכו ללחוץ את היריבה ולאחר ניסיון של קניקובסקי מרחוק הגיעה למצב הגדול שלה במחצית הראשונה. בדקה ה-44 מסר לרודי חדד שבעט חזק אך לא מספיק מדויק והכדור עבר מעל הקורה בסנטימטרים בודדים.

בדקה ה-70 כעט ראינו את שער העונה. ספורי המצוין ניסה להפתיע את השוער רם שטראוס והקשית מעליו מ-35 מטרים, אך השוער חזר בזמן והוציא את הכדור מבין החיבורים. אשקלון המשיכה ללחוץ ובנבנישתי שנכנס הכניס רעננות בהתקפה. בדקה ה-88 היא גם באה על שכרה. רודי חדד בעט היישר לידיו של רם שטראוס שהשמיט את הכדור לרגליו של בנבנישתי שכבש וקבע 1:0 גדול ודרמטי להפועל אשקלון.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר