גאווה מקומית. נבחרת ההתעמלות האשקלונית (התמונה באדיבות עיריית אשקלון)

נבחרת אשקלון בהתעמלות אומנותית זכתה ב-4 מדליות

נבחרת ההתעמלות האומנותית של העיר אשקלון, חזרה מתחרות בינלאומית, שנערכה בשבוע שעבר, כשהיא עטורת מדליות זהב, כסף וארד. גלאם: "יישר כח על ההישגים המצויינים"

פורסם בתאריך: 11.12.17 15:23

     

התחרות נערכה בשבוע שעבר ובה השתתפו נבחרות מרוסיה, אוקראינה ואגודות מישראל: אריאל, תל אביב, קריית ביאליק, בת ים, פתח תקווה, אשדוד ואשקלון. את הנבחרת האשקלונית הדריכה המאמנת הראשית, אירנה וולקוב.

במקום הראשון זכו במדליית זהב בתרגיל עם כדור: מישל זילבר ( בת 14), סנדרה מצוצקי (בת 13), דנה שטינברג (בת 12) וניקול טסלר (בת 15) בתרגיל עם סרט.

במקום השני זכו במדליית כסף בתרגיל עם כדור: סופיה לוייב (בת 11) ואילנה וובק (בת 15) בתרגיל עם חישוק זכו ויקי מלמוד (בת 13) ועדן בוניבר (בת 15).

במקום השלישי זכו במדליות ארד בתרגיל עם אלות: עדן אשרף (בת 11), חן פורמנסקי (בת 11) ושחר איספרוב  (בת 12) ובתרגיל עם כדור: אנה ויקטורוב ( בת 13), מילנה יוכינוב (בת 14) ואליס בקרמן (בת 12).

ראש העיר בפועל, תומר גלאם: "יישר כוח למאמנת הראשית של נבחרת אשקלון אירנה וולקוב ולכל המאמנות והמתעמלות על ההישגים המצוינים שהן מביאות לנו פעם אחר פעם. שיהיה בהצלחה רבה גם בתחרויות הבאות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר