חוזר לאשקלון. בן יהושע (צילום: אליצור 'איתו' אשקלון הדף הרשמי)

רועי בן יהושע חוזר לאמן את אליצור 'איתו' אשקלון

המאמן שהצעיד את הקבוצה לעבר הליגה הארצית ועזב בשל סיבות אישיות חוזרת לעמוד בראש הצוות המקצועי של קבוצת האוהדים ויחליף את אוהד גל שפוטר. בן יהושע: "סגירת מעגל"

פורסם בתאריך: 7.12.17 12:34

     

לפני קצת למעלה מחצי שנה עזב רועי בן יהושע את אליצור 'איתו' אשקלון בשביל להיות קרוב יותר למשפחתו. בן יהושע או 'בניוש' כפי שהוא מכונה כל השנים, שימש כמאמן-שחקן בקבוצת האוהדים, סיים כמלך הסלים בעונה שעברה והיה הגורם העיקרי להעפלתה של אליצור 'איתו' אשקלון לליגה הארצית. בן יהושע נחשב לדמות מאוד מוערכת בקרב השחקנים עד לעזיבתו. בן יהושע, שלא אימן מאז עזב את הקבוצה, יחליף את אוהד גל שהחליף אותו בעונה שעברה.

בן יהושע, שגדל במחלקת הנוער של הפועל חולון ואת מרבית הקריירה שלו עשה בבני אילת, שם שיחק במשך עשור, בהמשך שיחק גם במכבי באר טוביה, קבוצת הבת של מכבי אשדוד, עד אשר סיים את הקריירה שלו באליצור 'איתו' אשקלון.

בן יהושע אמר בתגובה לחזרה: "חזרה מרגשת מאוד, זה סגירת מעגל בשביל ובשביל הקבוצה. אני סמוך ובטוח שנעשה את העבודה ונצעיד את הקבוצה למקום שהיא ראויה לו. יש דרך מקצועית שאני מאמין בה אבל לפני הכל אני חושב שצריך להחזיר את הביטחון לשחקנים, שקצת הלך לאיבוד בדרך ולחבר אותם ביחד ומשם הקבוצה מספיק מוכשרת בשביל לעשות את הקפיצה הלאה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר