עומרי כהן עם השחקנים בימים טובים יותר. צילום: גייל מיכאלי

סוף הרומן: עומרי כהן פוטר מאימון קבוצת הנוער

המאמן, שהשאיר את קבוצת הנוער בליגת העל לנוער אשתקד כנגד כל הסיכויים, סיים את תפקידו בעקבות המערכת יחסים העכורה בינו לבין שחקני הקבוצה. עשוי לאמן קבוצה אחרת במחלקת הנוער

פורסם בתאריך: 28.11.17 12:21

     

עולם הכדורגל יכול להיות אכזר מאוד לעתים. "לפעמים אתה יכול להיות על גג העולם ולמחרת בתחתית המדרגה". כך סיכם גורם בצוות המקצועי של מחלקת הנוער את הקדנציה של עומרי כהן כמאמן קבוצת הנוער, שהסתיימה היום.

עומרי כהן

כהן, קיבל את קבוצת הנוער אשתקד לאחר 7 משחקים בהם הקבוצה לא השיגה נקודה בליגה הבכירה בישראל לנוער. המצב הקשה של קבוצת הנוער והסכסוכים התכופים של שחקני הקבוצה נגד מאמנם הקודם יוסי בילו הובילה את קברניטי מחלקת הנוער לתת את המושכות לכהן שהגשים את חלומו לעמוד בתפקיד הבכיר.

כהן, עשה את הבלתי יאומן, השאיר את הקבוצה בליגת העל (הישג השיא של הקבוצה) ואף נבחר בצוותא עם מאמן הקבוצה הבוגרת, יובל נעים, לאיש השנה בספורט האשקלוני על ידי 'כאן דרום'. העונה לעומת זאת, קבוצת הנוער לא הצליחה לרשום ניצחון עד כה העונה ב-8 משחקים וצברה רק 3 נקודות.

הפרידה הגיעה לאחר שעבר חתול שחור בינו לבין השחקנים. השחקנים חשו שכהן אינו מבין אותם ולאחר שפנו למנכ"ל הקבוצה, דרור אלמלם, שבחר להתעלם מטענותיהם כלאחר יד, בחרו להשבית אימון לפני כשבועיים. אלמלם ביקש תקופת ניסיון לשקם את היחסים בין הצדדים אך לאחר שזה לא קרה והקבוצה הפסידה 3:0 להפועל תל אביב במשחק האחרון, לא נותרה ברירה אלא לפטר את כהן.

באותו עניין:

המועמד המוביל לקבל את המושכות הוא ברוך דגו שכבר קיבל מסרים בעניין, אך שוקל בכובד ראש האם לקבל את המשרה מכיוון שהינו שחקן פעיל בעירוני אשדוד בנוסף לעבודתו בתחום הנדל"ן בעיר אשדוד. אם דגו לא ימונה המועמדים לעשות זאת הם מוריס ז'אנו ואיציק ברוך שהעלה את הקבוצה לליגת העל. כהן עשוי לאמן קבוצה אחרת במחלקת הנוער של הפועל אשקלון.

מיו"ר מחלקת הנוער, חנוך אמר, נמסר כי: "הנהלת מחלקת הנוער קיבלה החלטה לא קלה אך נחוצה לטובת קבוצת הנוער. בעקבות המצב אליו נקלעה הקבוצה, דרוש זעזוע על מנת לחלץ את הקבוצה מהאווירה הקשה בה היא נמצאת. אנו מאחלים לעומרי המון בהצלחה בהמשך ומודים לו על התקופה בה שימש כמאמן".

ממנכ"ל מועדון הפועל אשקלון, דרור אלמלם, נמסר בתגובה כי: "הנהלת המועדון משקיעה משאבים רבים בקידום הנוער ותעשה כל שביכולתה על מנת לקדם את הקבוצה במעלה הטבלה ולהשאיר אותה בליגה. אני מודה לעומרי על התקופה בה אימן את הקבוצה וזוקף לזכותו הרבה זכויות. אני מאחל לו המון בהצלחה בהמשך".

תגובתו של כהן לא נמסרה עד כה ותובא לכשתגיע.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר