בנייני מגורים. צילום: אלירם משה
בנייני מגורים. צילום: אלירם משה

עם למעלה מחמש מאות דירות באשקלון: הגרלת "דירה בהנחה" יצאה לדרך

ההרשמה להגרלה של דירה בהנחה נפתחה הבוקר והיא תיסגר ביום רביעי ה-7.2.2024. כדי להשתתף בהגרלה יש צורך להנפיק אישור זכאות להרשמה עד ליום שני ה-22.1.2024. מחיר ממוצע לדירת 4 חדרים היא 1.29 מיליון ש"ח

פורסם בתאריך: 26.12.23 11:20

     

הבוקר נפתחה ההרשמה להגרלה של "דירה בהנחה" במסגרתה יוגרלו כ-7,000 יחידות דיור ב-16 יישובים ברחבי הארץ בהם: אשקלון, רחובות, אלעד, ירושלים, קריית עקרון, קריית מלאכי ועוד.

באשקלון יש 11 הגרלות ל-546 דירות, כאשר המחיר הממוצע למ"ר הוא בין 12.5 אלף ש"ח ל-13.3 אלף ש"ח למ"ר. זה משווה מחיר ממוצע של 1.29 מיליון ש"ח לדירת 4 חדרים.

הזכאים להירשם הם כל חסרי הדירה בעלי אישור זכאות בתוקף. כפי שהיה בהגרלות קודמות, באפשרות הזכאים להירשם לשלוש ערים, ולכלל ההגרלות בערים אלו. כמו כן, אין חשיבות למועד ההרשמה להגרלה במהלך ימי ההרשמה.

ההרשמה להגרלה תיסגר ביום רביעי ה-7.2.2024 תוצאות ההגרלה צפויות להימסר לזוכים במהלך חודש מרץ.

להרשמה היכנסו ללינק הבא: https://www.dira.moch.gov.il/

הנפקת אישור זכאות

על מנת להירשם להגרלות יש להנפיק אישור זכאות. ניתן להנפיק את האישור באופן מקוון דרך אתר התכנית בנוסף במידת הצורך ניתן גם להירשם מרחוק באמצעות טפסים מקוונים באתרי החברות או דרך מוקדי השירות של חברות ההרשמה לסיוע בדיור.

שימו לב – האפשרות להנפיק אישור זכאות תהיה פתוחה עד ליום שני ה-22.1, י"ב בשבט, ולאחר מכן לא תתאפשר הנפקה עד לסגירת ההרשמה להגרלה.

ליצירת קשר עם חברות ההרשמה:

אלונים (מחברת Mgroup): 2850*.
מילגם: 6078*.
עמידר: 6266*.

עלות הנפקת אישור הזכאות לתוכניות "דירה בהנחה" – 240 ש"ח. הליך ההנפקה אורך עד 10 ימים, והאישור תקף לשנה, אם אישור הזכאות בתוקף, אין צורך להנפיק שוב.

בניינים באשקלון. צילום: אלירם משה

בניינים באשקלון. צילום: אלירם משה

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: "גם בתקופה קשה זו אנו, במשרד הבינוי והשיכון, מאמינים כי יש להמשיך כל עת בבניית הארץ מצפונה ועד דרומה. בסיום ההגרלה אלפי משפחות יזכו לרכוש דירה בהנחה משמעותית מטעם המדינה ולבנות את ביתם בישראל. בהגרלה הקרובה נבצע את ההחלטה שהעברתי במועצת רמ"י ותינתן עדיפות למשרתי מילואים פעילים ולמשפחות לילדים נכים. אני מאחל לכלל הנרשמים להגרלות בהצלחה רבה. נמשיך לפעול בכל עת למתן פתרונות דיור ראויים עבור כלל אזרחי ישראל".

מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן: "תוכנית "דירה בהנחה" הינה מנוף משמעותי ליציבות התפקודית בתחום הבנייה, פתיחת ההרשמה וביצוע ההגרלה מהווה עבור היזמים והקבלנים הבטחת רכישה לאלפי דירות ומניע את המשק כולו החל מספקים של חומרי בנייה ועד לטכנאי מזגנים וכדומה. בימים אלו חובתינו להמשיך לבנות את ארצנו ולהשקיע משאבים רבים על מנת שבנייה זאת לא תיעצר. מול עיניי תמיד המטרה שלכל משפחה צעירה בישראל תהיה קורת גג ראויה ויציבה, ונמשיך לעבוד מסביב לשעון, על מנת לייצר סל כלים ומגוון פתרונות שיתנו מענה לצרכיהם של אזרחי ישראל".

מנהל רשות מקרקעי ישראל, יעקב קוינט: "רגע לפני סיום שנת 2023 אנו פותחים הגרלה נוספת של מסלול "דירה בהנחה", במסגרתה כ-7000 משפחות וצעירים נוספים יזכו להנחה של מאות אלפי ש"ח שתאפשר להם לממש את חלומם להקים בית בבעלותם בישראל. למרות האתגרים הרבים בהם נמצאת המדינה, אנו שמחים לבשר כי רשות מקרקעי ישראל הגדילה גם השנה את היצע הקרקעות למגורים בעשרות אלפי יחידות דיור ובכך תמשיך את מגמת ירידת המחירים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר