פרויקט SEA@SKY במרינה באשקלון. צילום: יורו
פרויקט SEA@SKY במרינה באשקלון. צילום: יורו

משבר נדל"ן? תושב חוץ רכש 3 דירות באשקלון ב-14 מיליון ש"ח מבלי לראות אותן

הוא רכש את הדירות מחברת יורו ישראל בפרויקט SEA@SKY במרינה מבלי לבקר בהן ולראות אותן בעיניו. הוא הסתפק בסרטונים ששלח לו בן משפחה

פורסם בתאריך: 9.4.23 14:04

     

חברת יורו ישראל חתמה על עסקה למכירת 3 דירות פרימיום בפרויקט SEA@SKY שהיא בונה ברחוב יפה נוף במרינה של אשקלון. הדירות – פנטהאוז ושני דופלקסים – נמכרו לתושב חוץ יהודי אמריקאי תמורת סכום כולל של כ-14 מיליון שקל. הדירות לא נועדו עבור הרוכש עצמו, אלא לשימוש של בני המשפחה שלו.

הפנטהאוז בקומה 25 כולל 5 חדרים והוא משתרע על פני 155 מ"ר עם מרפסת של 100 מ"ר. שני הדופלקסים זהים, בני 2 קומות בקומה 22, כל אחד מהם משתרע על פני 132 מ"ר ויש לו שני מרפסות בשטח של 60 מ"ר. כל הדירות כוללות חניות ומחסן.

הנוף הנשקף מהפנטהאוז בפרויקט של יורו ישראל. צילום: יורו ישראל

הנוף הנשקף מהקומות הגבוהות בפרויקט של יורו ישראל. צילום: יורו ישראל

הפרויקט כולל 230 דירות בשני מגדלי מגורים בני 25 קומות הנחשבים לגבוהים ביותר בעיר. המגדל הראשון מאוכלס ובניית המגדל השני נמצאת בשלבי גמר מתקדמים.

לדברי עפרה חדד, סמנכ"לית ומבעלי חברת יורו ישראל "מדובר בעסקה ייחודית, הבולטת במיוחד בתקופה שבה השוק נמצא בקיפאון. כיום אין כמעט פרויקטים שנבנים בקו ראשון לים, וזה בידול משמעותי של הפרויקט הזה על פני אחרים. הם בחרו בפרויקט בשל אחוז גבוה של רוכשי דירות עולים אמריקאים אשר יצרו מעין קהילה קטנה. לצידם נוצרה גם קהילה של ירושלמים – 30% מהרוכשים בפרויקט הם ירושלמים בגילאים 45 ומעלה – משפחות וזוגות מבוגרים, והם רוכשים דירות נופש ליד הים שישמשו אותם ואת משפחתם בחגים ובחופשות. חלק מהרוכשים אמרו לנו כי כשיגיעו לגיל הפנסיה, בכוונתם לעבור לגור בדירות אלה לכל השנה".

על פי פרסום בגלובס, הרוכש לא הגיע לראות את הדירה בעצמו והסכים לרכוש אותן רק לאחר שנשלחו לו סרטונים שצילם עבורו בן משפחה.

הלובי בפרויקט במרינה. צילום: עידן סעידי

הלובי בפרויקט במרינה. צילום: עידן סעידי

פרויקטSEA@SKY באשקלון של חברת יורו ישראל. צילום: יורו

פרויקטSEA@SKY באשקלון של חברת יורו ישראל. צילום: יורו

פרויקט SEA@SKY מוקם על עתודות הקרקע האחרונות הזמינות למגורים במרינה באשקלון, מול רצועת החוף, מרחק 100 מטר מהים. הדירות בפרויקט גדולות מהממוצע בשוק וכוללות דירות בנות 4 ו-5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים עם מפרט טכני עשיר. בשטח הפרויקט נבנו מזרקות ואזורי ישיבה. מהפרויקט נשקף נוף מרהיב לים, והוא מרחק הליכה משני חופים מרכזיים – חוף בר כוכבא וחוף דלילה. בסמיכות לו המרינה והטיילת הכוללת בתי קפה, מסעדות ואולם קולנוע, ומהווה מוקד בילוי באוויר הפתוח.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר