הנוף הנשקף מהפנטהאוז בפרויקט של יורו ישראל. צילום: יורו ישראל
הנוף הנשקף מהפנטהאוז בפרויקט של יורו ישראל. צילום: יורו ישראל

אשקלון: פנטהאוז חדש נמכר ב-4.3 מיליון ש"ח

הפנטהאוז היוקרתי המשקיף על הים והמרינה באשקלון, שוכן בקומה ה-24 בפרויקט SEA@SKY. בתוך כך, מנתוני הלמ"ס עולה כי ישנו זינוק של 76% במכירות דירות ברבעון הנוכחי לעומת הרבעון אשתקד

פורסם בתאריך: 7.12.20 15:04

     

חברת יורו ישראל מדווחת על עסקה למכירת פנטהאוז בפרויקט SEA@SKY במרינה באשקלון. מדובר בפנטהאוז בן 5 חדרים בקומה 24. הפנטהאוז משתרע על פני 155 מ"ר, עם מרפסת בשטח של 93 מ"ר, כולל 2 חניות ומחסן. הפנטהאוז נמכר תמורת 4.3 מיליון שקל ומיועד לאכלוס בתוך שנה. מהמרפסת של הפנטהאוז נשקף נוף מרהיב ונצחי של ים ושל סירות המרינה.

מדובר באחד הפרויקטים הגדולים באזור המרינה בפרט ואשקלון בכלל והוא כולל 230 דירות בשני מגדלים בני 25 קומות כל אחד. המגדל הראשון נמצא בשלבי גמר מתקדמים והמגדל השני נמצא בבניית השלד. הפרויקט נבנה על עתודת הקרקע האחרונה הזמינה למגורים במרינה, מול רצועת החוף, מרחק של כמה עשרות מטרים מהים.

פרויקט יורו SEA@SKY באשקלון. הדמייה: רן ון דן

פרויקט יורו SEA@SKY באשקלון. הדמייה: רן ון דן

תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות בנות 4 ו-5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים ובכל מגדל חדר דיירים. דירות 4 חדרים נמכרות החל מ-1.6 מיליון ש"ח ודירות 5 חדרים נמכרות החל מ-1.88 מיליון ש"ח.

בתוך כך, מניתוח נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שפורסמו בשבוע שעבר, עולה כי באשקלון חל גידול של כ-76% בכמות הדירות שנמכרו ברבעון השלישי של 2020 לעומת הרבעון השלישי ב-2019. כמו כן, חל גידול של כ- 70% בכמות הדירות שנמכרו בשלושת הרבעונים הראשונים של 2020 (2,732 דירות) לעומת שלושת הרבעונים המקבילים אשתקד (1,608 דירות). המחיר הממוצע של דירה בעיר ב-2020 עומד על 1,176,000 ש"ח.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




לדברי טלי שרון, סמנכ"לית השיווק והמכירות בקבוצת רם אדרת, הבונה את פרויקט "כרמי אדרת" בעיר היין באשקלון: "בשנה החולפת יצאו לשיווק הרבה פרויקטים בשכונה החדשה – עיר היין, ומכאן הגידול בכמות הדירות שנמכרו. מדובר במגה שכונה, המשתרעת על פני 4,000 דונם וצפויה להכיל כ- 40,000 תושבים. השכונה מתוכננת כל שתתאים באופן מושלם למשפחות צעירות, היא תכלול את כל השירותים הקהילתיים, כמו גני ילדים, בית ספר, פארקים ציבוריים, קופת חולים, מרכז קניות ועוד".

פרויקט כרמי אדרת. הדמיה: 3Ddesign

פרויקט כרמי אדרת. הדמיה: 3Ddesign

שרון מוסיפה כי "פרויקטים רבים באשקלון כוללים דירות הנמכרות לזכאי "דיור למשתכן". בפרויקט שאנחנו מקימים בשכונה ישנן 101 יח"ד שמשווקות במסגרת מחיר למשתכן. מיד בתום הסגר השני רוכשים רבים בחרו לממש את זכאותם ולרכוש את הדירות האלו בפרויקט. נראה שחוסר היציבות וחוסר הודאות של המצב הפוליטי והכלכלי גרמו לאנשים למהר ולממש את זכאותם".

פרויקט "כרמי אדרת" יכלול 144 יח"ד ב-4 בניינים בני 9 קומות כל אחד ובתמהיל מגוון: דירות 3.5, 4, 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. הפרויקט מתוכנן ומעוצב ע"י משרד האדריכלים  City Bee. הבניינים ממוקמים בחלקו הצפוני של רובע עיר היין, על מגרש פינתי.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר