קניון גירון. צילום: אורי קריספין

ממשיך להוביל: קניון גירון אחד המצליחים בארץ

גם השנה קניון גירון באשקלון ממשיך להיות אחד הקניונים המובילים בהכנסות של החנויות הפועלות בו. בנוסף, הוא אחד הבודדים שנרשמה בו עליה בהכנסות. "אנו מודים לקהל הלקוחות הנאמן", נמסר מהקניון

פורסם בתאריך: 5.12.17 19:23

     

הוא לא במרכז הארץ וגם לא באילת, אבל הוא עדיין ממשיך להיות בין המובילים בארץ. על פי המדד של חברת ריס (RIS) שבחן את הפדיון לפי מ"ר בחודשים ינואר-אוקטובר, קניון גירון באשקלון ניצב במקום החמישי בארץ בנתון זה עם פדיון של 2,564 ש"ח למ"ר. קודמים לו ברשימה קניון מול הים באילת, קניון עופר ברמת אביב, קניון אייס מול באילת והקניון הגדול בפתח תקווה. מתחתיו ברשימה מופיעים קניונים ידועים כמו קניון עזריאלי בתל אביב, קניון מלחה בירושלים, קניון הזהב בראשל"צ, הגרנד קניון בחיפה ועוד רבים.

אריק נוימן, מנכ"ל קניון גירון. צילום: אורי קריספין

המדד של חברת ריס בדק גם נתון נוסף: העליה בפדיון ביחס שלנה שעברה, בנתון הזה המצב של רובם המכריע של הקניונים בארץ לא טוב והם רשמו ירידות מסוימות, ובנתון הזה בלט גירון לטובה עם עליה של 3.1% והוא שני רק לביג באילת שרשם עליה של 6.1%.

בקניון גירון, קיבלו בסיפוק רב את הנתונים המחמיאים ומסרו: "אנו גאים להיות בין הקניונים החזקים בארץ ועושים כל שביכולתנו להעצים את חווית הקנייה. בימים אלו קניון גירון עובר מתיחת פנים משמעותית הכוללת הגדלת שטח המסחר ושיפוץ השטח הקיים, מה שיהפוך את חווית הביקור בקניון לנעימה עוד יותר. קניון גירון מאז הקמתו, היה בית לתושבי העיר ודורות רבים גדלו עליו כמרכז בילוי, מפגש ומסחר. בהזדמנות זו אנו רוצים להודות לקהל לקוחותינו הנאמן, אנו מבטיחים להמשיך לעטוף את לקוחותינו ולדאוג לחוויה יוצאת דופן בכל ביקור שלהם בקניון".

באותו עניין:

חברת RIS היא חבר העוסקת בניתוח פעילות השוק הקמעונאי בישראל ומתמחה באספקת מידע עסקי השוואתי לרשתות ולקניונים.


לחצו כאן להורדת האפליקציה של "כאן דרום אשקלון" באנדרואיד

לחצו כאן להורדת האפליקצייה של "כאן דרום אשקלון" באייפון


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר