יצחק כהן, אריה דרעי ותומר גלאם באשקלון
יצחק כהן, אריה דרעי ותומר גלאם באשקלון

ראש העיר, הכה עכשיו בברזל החם גם אם זה יעלה מיליונים | דעה

גל חזיזה קורא לראש העיר לנצל את חלון ההזדמנויות שנוצר עם הבטחת השר דרעי לכלול את אשקלון במפת ההטבות של עוטף עזה ולהפעיל את כל הכוח באמצעות אנשי המקצוע הכי יקרים בארץ לקיום ההבטחה. "הצלחה במשימה היא הוכחה לכך שאתה ראש העיר הנכון לעיר", הוא כותב

פורסם בתאריך: 14.11.19 17:32

     

כל הכוכבים הסתדרו בהזדמנות חד פעמית, להחלטה אחת גורלית והיא הכללת העיר אשקלון במפת ההטבות של עוטף עזה, וזה הזמן לנצל את ההזדמנות הנדירה ולהכות בברזל בעודו חם מאש הרקטות.

השבוע באופן חד פעמי ונדיר שמענו את יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי שהצהיר, בצורה חד משמעית שאינה משתמעת לשתי פנים, כי הממשלה החליטה לצרף את אשקלון לעוטף עזה.

גל חזיזה. צילום: אבי אלפסי

גל חזיזה. צילום: אבי אלפסי

על קצה המזלג, המשמעות היא הטבה של בין מאות לאלפי שקלים בחודש לנטו של כל אחד מהתושבים. החל מהנחה של עשרות אחוזים בארנונה לבתים ולעסקים בעיר, צהרונים חינם והדובדבן שבקצפת זיכוי ממס הכנסה. אבל הבטחות לחוד ומציאות לחוד והפעם יש לגבות את המחיר הראוי.

במהלך השנה האחרונה, לצערנו ספרנו כאן באשקלון חמישה הרוגים מירי רקטות. ישנן ערים שהפעם האחרונה שנפל אצלן טיל היה לפני כמה עשורים, אך הן מקבלות הטבות שתושבי אשקלון שמשלמים בדם, אפילו לא חולמים לקבל.

צילום: דוברות המשטרה

זירת נפילת הרקטה באשקלון, השבוע. צילום: דוברות המשטרה

הפעם אסור לתת להזדמנות לחמוק לנו מבין הידיים, במערכת הפוליטית ישנו קונצנזוס מקיר לקיר בין כל המפלגות וישנה הסכמה החל מגבי אשכנזי ממפלגת כחול לבן, דרך אריה דרעי מש"ס וכלה באלכס קושניר האשקלוני ממפלגת ישראל ביתנו שאף הצהיר שהוא מתכוון לעלות הצעת חוק בנושא.

ההשקעה הטובה ביותר שיכולה להיות היא לקחת את בעלי המקצוע הטובים ביותר לצורך מימוש ההבטחה, יעלה כמה שיעלה. אפילו עשרה מיליון שקלים. קח את משרדי היח"צ הטובים ביותר, את משרדי הפרסום הטובים ביותר ואת הלוביסטים הטובים ביותר למשימה הזאת. קבץ את מיטב המוחות להגשים את החלום.

אני יכול להיות חוצפן לרגע אחד ולהצהיר בשם תושבי אשקלון, ללא היסוס, יש לך צ'ק פתוח חופשי מתושבי העיר לבצע את המשימה.

גלאם, יש כאלו שקונים את עולמם ברגע אחד, אתה יכול בהזדמנות אחת להפוך את אשקלון לעיר האטרקטיבית ביותר בארץ, אלפי תושבים חדשים בעלי יכולות כלכליות גבוהות יעבירו את מושבם לעיר כדי לקבל את ההטבות מס, העסקים יפרחו וכל תושב יחייך עם קבלת תלוש השכר החודשי והטבות המס.

הצלחה במשימה מבחינת התושבים היא הוכחה לכך שאתה ראש העיר הנכון. כישלון לא בא בחשבון במצבה הנוכחי של העיר.

בהצלחה!

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר