משה כחלון בכנס בחירות. צילום: מוטי מילרוד
משה כחלון בכנס בחירות. צילום: מוטי מילרוד

יפה טבג'ה מאמינה רק לכחלון

בימים אלו, שבהם פוליטיקה נחשבת מילה נרדפת לשקר, יפה טבג’ה מאמינה למשה כחלון וחושבת שהציבור אמור להכיר לו טובה על המהלכים שביצע ולבחור בו, בדיוק כמו שהסטודנטים הכירו טובה ליפה ובחרו בה שוב ליו”ר אגודת הסטודנטים במכללה

פורסם בתאריך: 5.4.19 09:44

     

אני שמחה לפתוח במילים המביעות חגיגה. הקבוצה שאני עומדת בראשה ניצחה בבחירות לאגודת הסטודנטים והסטודנטיות במכללה האקדמית אשקלון. קיבלנו אמון נחרץ, וזה מרגש מהמון סיבות. התמיכה הגורפת מהסטודנטים מעניקה לנו למעשה תעודת יושר וחותמת על עשייה המגיעה מהלב ומתוך שליחות כנה.

הסטודנטים והסטודנטיות הכירו טובה על עמלנו. לאורך כל הדרך שלי כיו”ר אגודת הסטודנטים לא האמנתי כאשר טענו בפניי שהסטודנטים הם כפויי טובה. אני מאמינה בכל לבי שאם נבחר ציבור פועל ועובד למען הציבור שלו באופן המיטבי והמקסימלי שהוא יכול, הציבור יידע לזהות את הכנות שבעשייתו וייתן בו אמון חוזר. תקופת הבחירות לאגודת הסטודנטים הייתה מאתגרת, מלמדת ומשמחת, ועל כך ארחיב בטור הבא.

בינתיים אני מקווה שגם למפלגת כולנו בראשות השר משה כחלון הציבור ידע להכיר טובה. החלטתי להצביע עבור משה כחלון בגלל העשייה הענפה שלו ושל חברי הכנסת ברשימתו. אני עוקבת בשנה האחרונה אחר מפלגת כולנו, והתנהלותה הממלכתית צריכה להוות דוגמה וסמל עבור יתר המפלגות.

יפה טבג'ה. צילום: אדי ישראל

יפה טבג'ה. צילום: אדי ישראל

מפלגת כולנו באה לעבוד! ועוד יותר מרשים שהם לא משתמשים בדרכי פילוג ושיסוע כדי לקבל יותר מנדטים, כמו שעושות רוב המפלגות לצערנו. מערכת הבחירות הנוכחית רוויית השמצות, שקרים, הכפשות ושנאת חינם, ועל כך “המנהיגים” צריכים להתנצל בפני הציבור. משה כחלון נשאר ענייני ונאמן לאמת שלו, לא תראו לכלוך או השמצות – נתון זה ניתן לבדיקה לאורך כל הקמפיין.

למפלגת כולנו הישגים מרשימים וגדולים, אך הם לא קיבלו עליהם מחיאות כף ולא קרדיט. בואו נודה על האמת מפלגת כולנו לא סקסית בעיני התקשורת. אין עניין כי אין לכלוך. ואם אין לכלוך, אז אין כותרות. התקשורת היא חלק מהמשחק המכוער של מערכת הבחירות הנוכחית, ומפלגת כולנו לא חלק מהמשחק, כי באופן אירוני הם מתמקדים בלעבוד.

השבוע בשיעור בחוג לפוליטיקה וממשל נשאלה שאלה די מעניינת, על פי השואל כחלון מסמל טרגדיה פוליטית. “כיצד משה כחלון שהוא שר טוב ומטיב ומאחוריו ישנן עשרות קבלות עבור הציבור, ובכל זאת על פי סקרים הוא מגרד את אחוז החסימה?” – עניתי שסקרים הם הטראגיים כי הם מייצרים מציאות כוזבת.


בחירות 2019 – טורי דעה:


כולנו תעבור את אחוז החסימה וכחלון ימשיך בעשייה. אני מאמינה לו! האמנתי לו בנאום חוצב הלהבות שנשא, הוא דיבר אותי ועוד אלפי כמוני. ולהלן הדברים שנשא: ‘’במדינת ישראל אין הזדמנות שווה. חשוב איפה נולדת, מי אבא שלך, מה ההשכלה של ההורים שלך. זה שכמה מאיתנו הגיעו (רחוק) זה לא בגלל הזדמנות שווה, זה כי תעבוד, תתאמץ ותרוץ – לא בגלל הזדמנות שווה. צריך להגיד את זה בצורה הכי גלויה. בואו לא נטאטא את זה מתחת לשטיח. אם אתה גר בפריפריה, הסיכוי שלך להיות בכיר באוצר הרבה יותר נמוך מאשר אם אתה גר ברחביה. אין מה לעשות, זה אמיתי. ותראו את החלוקה בכל הארץ – איפה גרים כל בכירי המדינה, השכר שלהם והרקע שלהם. ואת זה אנחנו צריכים לתקן’’.

ובשביל שאת זה הוא יתקן צריך לחזק את כוחו. כחלון נאמן לדרך שממנה הוא הגיע, מלמטה, וכשהוא עובד, הוא מסתכל למטה, לאנשים שהגיעו מרקע דומה לשלו.

ובכל זאת, תשובה קצת יותר מעמיקה לשאלה “הטראגית”: משה כחלון עשה טעות לעניות דעתי שהוא הבטיח שבקדנציה שלו לכל צעיר וצעירה בישראל יהיה בית.

אני מאמינה בכוונותיו ומאמינה שפעל בכל מאודו כדי לקיים, אך לא עלה בידיו עדיין, והאשמת הציבור לא צריכה להיות עליו בלבד. להחלטות “דרמטיות” יש שותפים נוספים, ועל כולם בממשלה מוטלת האחריות שאנשים צעירים לא מצליחים לקנות דירה בישראל.

ההבטחה הגדולה שלא קוימה וצריכה להתקיים כי מגיע לציבור – אני בטוחה שמפלגת כולנו תמשיך לשים את כל כובד משקלה על מנת לקיימה. ומלבד זה, המפלגה הובילה הישגים רבים, שגם עליהם צריך להסתכל, גם אם התקשורת איננה מפרסמת, כמו הרפורמה בשוק התקשורת, הורדת מחירי הסלולר, הכפלת את שכר החיילים, העלאת שכר המינימום, טיפולי שיניים חינם לקשישים, חוק פיקוח המזון בצהרונים, וניתן להאריך עוד עשייה שנוגעת בחתך ציבור רחב.

אני מצביעה בלב שלם! כחלון, תמשיך בעשייה.

הכותבת היא יו"ר אגודת הסטודנטים והסטודנטיות במכללה האקדמית אשקלון


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2K7kMOD


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר