צילום: אשר דיין

סעו בזהירות: שבוע הבטיחות בדרכים נפתח באשקלון

ראיתם את המדרכות הצבעוניות? שבוע הבטיחות בדרכים נפתח עם פעילויות הסברה מגוונות נערכו בקרב תלמידי בתי הספר היסודיים, בני הנוער ואוכלוסיית הגיל השלישי.

פורסם בתאריך: 21.11.17 17:43

     

שבוע הבטיחות בדרכים בסימן 'לוקחים אחריות – נלחמים על החיים' נפתח באשקלון ובמסגרתו נערכו בעיר מגוון פעילויות במטרה לתרום לשינוי דפוסי החשיבה וההתנהגות של נהגים והולכי רגל ובתוך כך, לקיחת אחריות אישית וסביבתית.

בין היתר, יצא המטה העירוני לבטיחות בדרכים בקמפיין הסברה 'מדרכות מסבירות' בו הוטבעו מסרי בטיחות צבעוניים ובולטים, כמו: 'עד גיל 9 לא חוצים לבד', 'עוצרים, מביטים, חוצים' ו'נלחמים על החיים', על גבי מדרכות בסמוך למעברי החצייה בקרבת בתי ספר יסודיים ובמוקדים בעייתיים.

ראש העירייה בפועל עם התלמידים. צילום: אשר דיין

כמו כן, התקיימו בכל מוסדות החינוך בעיר פעילויות מגוונות הכוללות סימולטורים בנהיגה לבני הנוער, סדנאות ללימוד כללי החצייה, חידונים והצגות לתלמידי בתי הספר היסודיים, שגם חתמו על אמנת בטיחות.

 

בנוסף, התקיימו הדרכות לאוכלוסיית הקשישים בדגש על הסיכונים בחציית כביש במגבלות הגיל השלישי. מתנדבי המטה העירוני קיימו קמפיין נרחב לנהגים ולהולכי רגל במוקדי סיכון וחילקו להם דפי הסבר עם הנחיות לנהיגה זהירה.

ראש העירייה בפועל, תומר גלאם, ביקר בבית ספר 'אילנות' ושוחח עם התלמידים בנושא: "כיו"ר המטה העירוני לבטיחות בדרכים, אני רואה חשיבות עליונה בקידום תחום הבטיחות בדרכים, כבר בגילאי בית הספר היסודי ועד הגיל השלישי. לכל קבוצה כזאת יש את הסיכונים שלה וחשוב שנדע לזהות אותם ולטפל בהם. השנה, נושא האחריות האישית על הפרק וזו נקודה חשובה, שכל אחד מאיתנו צריך להתמקד בה ולפעול על פיה. אני מבטיח להמשיך ולהעלות את הנושא הזה על סדר היום הציבורי על מנת שתושבי אשקלון יוכלו לנסוע בעיר בבטחה ולחזור הביתה בשלום".

גלאם ותלמידי אילנות. צילום: אשר דיין

מנהלת המטה העירוני לבטיחות בדרכים, רותי אטיאס: "על כל אחד מאיתנו לקחת אחריות אישית, הן כהולכי רגל והן כנהגים, לשינוי ההתנהגות בכביש במעגלי הסביבה השונים. ככל שניקח אחריות אישית רבה יותר כך נוכל להשפיע על ביטחוננו בדרך, כנהגים, כהולכי רגל, כנוסעים ברכב וכרוכבי אופניים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר