בת-חן דנדקר

לאחר מאבק במחלה: הלכה לעולמה בת-חן דנדקר

בת-חן דנדקר שסיפורה ריגש את העיר אשקלון, הלכה לעולמה בסוף השבוע האחרון. "תחיו את היום כאילו אין מחר", אמרה דנדקר בריאיון ל"כאן דרום" בחודש מרץ

פורסם בתאריך: 4.11.17 21:58

     

לאחר שנתיים של מאבק במחלת הסרטן, הלכה בסוף השבוע לעולמה, תושבת העיר בת חן דנדקר, בת 36. היא אובחנה בחודש אוקטובר 2015 כלוקה בסרטן ריאות גרורתי בשלבים מתקדמים.

בריאיון שהעניקה דנדקר ל"כאן דרום" בחודש מרץ השנה, היא אמרה בין היתר: "אני מנצלת כל רגע עם הילדים שלי, כל עוד אני כאן ויש להם אמא. בכל רגע אני כבר יכולה לא להיות כאן יותר וחשוב לי שיספיקו לקבל ממני עוד קצת, לנשום אותם עוד רגע, להריח אותם ולהקשיב להם"

בת-חן ובעלה אלון

בשנה האחרונה חלה החמרה במצבה ועלות התרופות, שלה עמדו על עשרות אלפי שקלים בחודש. הציבור הרחב נרתם עבורה, אך כאמור בסוף השבוע היא נכנעה למחלה והלכה לעולמה כשהיא מותירה אחריה שלושה ילדים.

באותו עניין

במכתב שכתבה טרם לכתה היא כתבה בין היתר: "תודה מיוחדת לבעלי עולמי אלון דנדקר, לחצי שלי לאויר שלי לנשימה, לא פשוט אהובי ההתמודדות שלנו, המבחן שקיבלנו להתמודד איתו הוא מבחן קשה מנשוא, התמודדות קשה 24 שעות ביממה, אתה מוכיח לי כל יום כל רגע וכל שניה כמה אתה מלך נדיר ואני מעריכה כל נשימה שלך".

עוד כתבה דנדקר: "תודה מכל הלב והנשמה שבורא עולם יחזיר לך רק בטוב ובבריאות איתנה וישמור לי עלייך ועל ילדינו המדהימים שרואים את הדרך שלך ונוהגים כמוך, אתם ראויים להערצה. אמן שכולנו נצא יחד מהמבחן הזה בריאים שלמים מאוחדים וחזקים יותר".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר