תלמידי אורט רונסון בפסטיבל התכנות
תלמידי אורט רונסון בפסטיבל התכנות

"פרויקטים ברמה גבוהה": תלמידי אורט רונסון באשקלון במשרדי גוגל

תלמידי אורט רונסון השתתפו בפסטיבל תכנות במשרדי גוגל בתל אביב, וזכו לאהדה גדולה מהמשתתפים לאחר שהציגו משחקי מחשב שיצרו במהלך שנת הלימודים

פורסם בתאריך: 6.6.24 23:17

     

תלמידי מגמת תכנות באורט רונסון  הציגו משחקי מחשב במסגרת פסטיבל תכנות שהתקיים במשרדי גוגל. אורט רונסון היה בית הספר היחיד מאשקלון שהשתתף בפסטיבל, והתלמידים גרמו לעניין רב בקרב מהנדסי החברה.

 

את משימת תכנות המשחקים קיבלו התלמידים מהמורה שלהם דוד רצון, שהחליט כי בשנת לימודיהם השלישית במקצוע התכנות, הם יקבלו משימה ייחודית ומאתגרת, שגם תעניק להם כלים להמשך. התלמידים חולקו לקבוצות קטנות והתבקשו ליצור משחק מחשב בתוך שלושה חודשים. הם עמדו במשימה למרות אתגרי המלחמה והלימודים שלא התנהלו כבשגרה, והצליחו לייצר משחקים איכותיים כמו טטריס ופקמן, באמצעות תוכנת "python".

תלמידי אורט רונסון בפסטיבל התכנות

תלמידי אורט רונסון בפסטיבל התכנות

"בהתחלה לא האמנו שנצליח לייצר פרויקט מוצלח כזה", סיפר איתם קרייתי, תלמיד המגמה. "הפרויקט עזר לי להבין שאני מאוד אוהבת תכנות ומתחברת לתחום", הוסיפה התלמידה עדי רוזנפלד שיצרה עם חבריה משחק פקמן.

"העבודות של תלמידי רונסון היו ברמה גבוהה ומאוד התרשמתי", סיפר יהודה שוורץ המנטור של אחת הקבוצות. "התרשמתי מאוד מהעצמאות שלהם. לפעמים הרגשתי שאני מיותר והם יודעים את העבודה. הם הוכיחו עצמאות מאוד מרשימה ויצא להם מוצר מאוד מרשים".

גם רחל פרלרמן סגנית מפמ"ר (מפקח מקצוע ראשי) מחשבים החמיאה לתלמידים על עבודתם. "הפרויקטים היו ברמה גבוהה מאוד בטח יחסית לשנה של מלחמה. פחות חשבנו שיגיעו מאזורי העימות ומאוד הופתענו שרונסון הגיעו עם שתי קבוצות שעשו עבודה מדהימה. זה מהלך מדהים גם לתלמידים שמקבלים השראה מאוד גדולה מאנשי גוגל".

תלמידי אורט רונסון בפסטיבל התכנות

תלמידי אורט רונסון בפסטיבל התכנות

המורה למחשבים וסגן מנהלת ביה"ס דוד רצון, סיכם את חודשי הפעילות על המשחקים ועל הצגתם בפני מהנדסי גוגל. "זה מגבש אותם חברתית ומפתח אותם מאוד מבחינה מקצועית, הם נעשים 'לומד עצמאי' נותן להם בטחון שהם מציגים את התכנית בפני 200 איש. בתחילת הדרך הם ממש נבהלים אבל בהמשך הם מגיעים לרמות מאוד גבוהות. זה סיפוק עצום ואני גאה בהם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר