תלמידות אשקלון שהשתתפו בטורניר
תלמידות אשקלון שהשתתפו בטורניר

"זו רק תחילת הדרך": תלמידות מאשקלון בטורניר כדורגל ייחודי

תלמידות מבתי הספר ארלוזורוב ורותם השתתפו בטורניר כדורגל במסגרת תכנית 'בועטות' - תכנית המשלבת אימוני כדורגל, לצד העצמה מגדרית, חיזוק הביטחון העצמי ועידוד נשים לעסוק בספורט ובכדורגל בפרט

פורסם בתאריך: 4.6.24 22:22

     

טורניר חגיגי במסגרת תכנית 'בועטות' המופעלת ע"י עמותת 'שער שיוויון' התקיים לפני מספר ימים, בהשתתפותן של תלמידות בתי הספר ארלוזורוב ורותם באשקלון. התלמידות מתכנית 'בועטות' הפגינו יכולת ספורטיבית מרשימה וסיפקו חוויה מהנה לצופים ביציע. בטורניר השתתפו לצד בתי הספר מאשקלון גם בתי ספר מאשדוד, באר שבע וקריית מלאכי.

 

 

תכנית 'בועטות' החלה לפעול באשקלון לראשונה השנה, והיא משלבת במקביל לאימוני הכדורגל והטורנירים, פעילות חברתית להעצמה מגדרית עם פעילויות לחיזוק הביטחון העצמי של הנערה לדימוי הגוף, ועידוד נשים לעסוק בספורט ובכדורגל בפרט. במסגרת התוכניות פועלות השנה למעלה מ-72 קבוצות ברחבי הארץ עם מעל 1,300 שחקניות מכל גווני האוכלוסייה בישראל.

מנהל מחלקת הספורט באשקלון, מרסלו בורדמן, שהגיע אל הטורניר התמלא גאווה לנוכח כמות המשתתפות בתכנית. "זהו אירוע מרגש לארח את תכנית ׳בועטות׳ בעיר, ומקווה שתמשיכו לשחק כדורגל גם בליגה התחרותית בעיר".

מנהלת מחוז נגב צפוני בתוכנית בועטות, מריי גוואנגול הוסיפה: "ניכר שהשחקניות התאמנו לטורניר במהלך החודשים האחרונים. הן שיחקו בצורה ספורטיבית והוגנת ובעיקר הן מאוד נהנו. מבחינתנו כל השחקניות זכו וכל הקבוצות היו ראויות לזכות בגביע ההוגנות. תודה רבה לעיריית אשקלון ולכל האחראים לספורט בעירייה, על שותפות לאורך הדרך ועל אירוח הקבוצות בצורה מכובדת ויפה".

מנכ״ל שער שוויון, אורי שחם, סיפר על תכניות העמותה להמשיך ולחזק את כדורגל הנשים בארץ. "אנו רואים את הכישרון ואת היכולות של השחקניות הצעירות, וזו בהחלט רק תחילת הדרך עבורן. את ההשפעה האדירה של 'בועטות' נוכל להרגיש כבר בשנים הקרובות, עם גידול במספר הקבוצות המקצועניות שיפתחו, ועלייה בכמות השחקניות הרשומות בליגות המקצועניות של ההתאחדות לכדורגל מגילאי נערות ועד בוגרות, שאת תחילת דרכן עשו בקבוצות 'בועטות' השונות ברחבי הארץ״.

 


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר