טורניר כדורסל לזכרו של אייל מבורך טויטו
טורניר כדורסל לזכרו של אייל מבורך טויטו

"היה ספורטאי בלב ובנשמה": טורניר כדורסל לזיכרו של אייל טויטו ז"ל שנפל בעזה

ביה"ס אורט מקיף א' באשקלון ערך טורניר כדורסל מרגש לזיכרו של אייל מבורך טויטו ז"ל, בנו של המורה המוערך לספורט בביה"ס - מוטי טויטו. אייל ז"ל נפל בלחימה בעזה בינואר האחרון, וכדורסל הייתה אהבתו הגדולה

פורסם בתאריך: 3.6.24 09:30

     

שמונה חודשים לאחר שאיבד המורה לספורט של ביה"ס מקיף עירוני א' – מוטי טויטו, את בנו אייל מבורך טויטו ז"ל שנפל בקרב בעזה, ערך בית הספר טורניר כדורסל מרגש לזכרו.

 

טויטו ז"ל היה מ"מ בגדוד 202 בצנחנים ובינואר השנה נפל בקרבות בדרום רצועת עזה. הוא אהב כדורסל יותר מכל דבר אחר. משתתפי הטורניר לבשו חולצות עם הכיתוב 'מנצחים הם לא אנשים שלא נכשלו, אלא אנשים שלא ויתרו", כשבקהל יושבים שירי ומוטי טויטו, הוריו של אייל ז"ל, אחותו זוהר ואחיו יועד שגם השתתף בטורניר והגיע לגמר.

המורה לספורט מוטי טויטו, אביו של אייל ז"ל

המורה לספורט מוטי טויטו, אביו של אייל ז"ל

בטורניר התקיים משחק בכדורסל בין כיתות ח'2 ל- ח'6 ואליפות שלשות. כל כיתה משכבה ח' שיתפה שני נציגים, ובסך הכל השתתפו 14 תלמידים מהשכבה. תלמידי השכבות עודדו את השחקנים ולקחו חלק פעיל כקהל.

בטקס נשאו דברים יואב עמרם, רכז החינוך הגופני, שהנחה את הטורניר לכל אורכו. רחלי עמר, מנהלת בית הספר, ומוטי טויטו שנשא דברים בשמה של המשפחה. תלמידי שכבה יא', רנה חכמון ואוראל כהן חתמו את טקס הפתיחה בדואט עם השיר "יחפים" של יסמין מועלם.

טורניר כדורסל לזכרו של אייל מבורך טויטו

טורניר כדורסל לזכרו של אייל מבורך טויטו

"משפחת מקיף א' מוכיחה כל פעם מחדש את עוצמות האהבה וההשקעה בכל אירוע ומזכירה לכולנו מדוע אנו נקראים משפחה", אמר טויטו. "אייל אהוב ליבנו, היה ספורטאי בלב ובנשמה. אהבתו לספורט בכלל ולכדורסל בפרט היו חלק מאישיותו. לאורך שנות פעילותו בכדורסל זכה לתארים רבים ובעיקר נודע בזכות יד הזהב שלו".

סרן אייל מבורך טויטו ז"ל

מנהלת בית הספר רחלי עמר סיפרה על אייל ז"ל בנאומה. "אייל היה מנהיג, מפקד מוערך, חבר טוב, עסק רבות בגמילות חסדים כאורח חיים. היה לו חשוב להכיר ולתרום לכל רבדיה של החברה הישראלית. כל מי שהכירו ציין שהכל נעשה בחיוך. המשפט שאפיין את אייל היה "אם עושים את זה, אז בחיוך". משפט שצריך להפוך לסיסמא אצל כל אחד ואחת מאיתנו – נתינה אמיתית מכל הלב שמלווה בחיוך ובשמחת חיים. אהבתו הגדולה של אייל הייתה למשחק הכדורסל, בו היה שחקן מצטיין. אנו, משפחת אורט מקיף א', תלמידים, מורים ועובדים, בחרנו להנציח את זכרו של אייל בטורניר כדורסל כיאה לו, שיהפוך למסורת בבית הספר".

בסיום הפעילות חולקו פרסים לזוכים: מדליות כסף לנציגי כיתה ח'2 על זכייתם במקום השני. מדליות זהב לנציגי כיתה ח'6 על זכייתם במקום הראשון. ולזוכה באליפות השלשות – אלמוג בורבא מכיתה ח'1, הוענק גביע עם הקדשה לזכרו של סרן אייל טויטו ז"ל, ופרס כספי תרומת המשפחה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר