סנ"צ מאיר חכמון. צילום: דוברות המשטרה
סנ"צ מאיר חכמון. צילום: דוברות המשטרה

שיטור, בילוש וחקירות: משטרת אשקלון בגיוס למגוון תפקידים

תושבי אשקלון נקראים להתגייס לשירות במשטרה, לסייע בהשגת תחושת ביטחון בעיר ושמירה על הבית. למתאימים לתפקיד מובטחים תנאים טובים, מענקים, נופשים, ועשייה רבת משמעות

פורסם בתאריך: 29.5.24 21:47

     

על רקע הלחימה ואירועי ה-7.10 בהן הוכיחה המשטרה שהיא במשימה על הגנת הבית, קוראים בתחנת אשקלון לגיוס של תושבים למגוון תפקידים, ביניהם סיור, בילוש, חקירות, תנועה, שיטור עירוני ועוד.

עם סיום תהליך הגיוס, שכולל ראיון פרונטלי, מבחן דפר וגיבוש קורס במכללה הלאומית לשוטרים, התחלת העבודה היא מיידית.

שוטר בתחנת אשקלון. צילום: אלדד עובדיה

שוטר בתחנת אשקלון. צילום: אלדד עובדיה

"המתגייסים החדשים ייהנו מתנאי שכר יפים בהתאם לתפקידים השונים שיכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים בחודש", נמסר. "וכן משורה של הטבות, תנאים ומענקים, בהם: סיוע בשכר דירה למשך חמש השנים הראשונות; השתתפות בשכר לימוד; ביטוחי שיניים וביטוח חיים; סיוע בגני ילדים וקייטנות; ימי חופשה שנתיים; נסיעה בתחבורה ציבורית; נופש תקציבי; חבר קרנות (כרטיס הנחות); קרנות (דמי הבראה, קרן השתלמות, קופת גמל ופנסיה); מענקים; 11 מענקים בסך של 45% מהשכר כל חצי שנה, סך כל המענקים בסכום מצטבר של 70,000 לערך".

על המעוניינים להצטרף להיות בעלי מינימום 12 שנות לימוד, לאחר שירות צבאי (יתרון ללוחמים/ות), בעלי כושר גופני וללא עבר פלילי. העבודה בשעות לא שגרתיות אך בסביבה תומכת ומשפחתית.

שוטרת בתחנת אשקלון. צילום: אלדד עובדיה

שוטרת בתחנת אשקלון. צילום: אלדד עובדיה

"בשבעה באוקטובר ולאורך מלחמת חרבות ברזל קציני ושוטרי התחנה באשקלון הפגינו אומץ לב ועוז רוח והגנו על העיר תוך סיכון חייהם למען התושבים", אמר ראש העירייה תומר גלאם. "אנחנו גאים להוביל שיתוף פעולה נוסף עם משטרת אשקלון ולצד המשימות המשותפת בשמירה על ביטחון התושבים, אנחנו פונים לתושבים להתגייס לשורות המשטרה ולהצטרף למשימה החשובה ביותר שעומדת על הפרק והיא שמירה על הבית, על השכונה ועל העיר של כולנו".

מפקד התחנה, סנ"צ מאיר חכמון: "השירות במשטרה זוהי שליחות וזכות כחלק מהמאמץ הלאומי להגן על המדינה. הצטרפו אלינו ובואו להיות בצד שמשפיע על תחושת הביטחון בעיר, הלכה למעשה. אני קורא לכל אחת ואחד מכם, לקחת חלק בהצלחה ויחד נמשיך לשמור על חיים בטוחים בעיר אשקלון. בואו תגשימו את החלום לעבוד בארגון סוציאלי לוחם המאפשר התפתחות אישית ובטחון כלכלי, בואו נשמור יחד על הבית".

פרטים נוספים באתר משטרת ישראל. לשליחת קורות חיים, לחצו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר