אלמוג בוקר בכנס בוגרים באקדמית אשקלון. צילום: "פי וידאו" אשקלון
אלמוג בוקר בכנס בוגרים באקדמית אשקלון. צילום: "פי וידאו" אשקלון

עם הרצאה של אלמוג בוקר: כנס בוגרים ראשון באקדמית אשקלון

מפגש בוגרים ראשון של מועדון הבוגרים של המכללה האקדמית אשקלון התקיים לפני מספר ימים עם כיבוד חגיגי והרצאה מרתקת של כתב חדשות 13 אלמוג בוקר. אם אתם בוגרי המכללה וטרם נרשמתם למועדון הבוגרים, זה הזמן

פורסם בתאריך: 27.5.24 13:21

     

האקדמית אשקלון אירחה כנס בוגרים ראשון, עם מאות בוגרים ובני זוגם שהגיעו למפגש נוסטלגי והרצאה מרתקת של אלמוג בוקר, כתב חדשות 13.

 

 

מועדון הבוגרים של המכללה האקדמית אשקלון הוקם לפני מספר חודשים ביוזמת מנכ"ל המכללה. את הקמת המועדון מובילה הילה דסטגור, מנהלת היחידה לשימור ובקרה במכללה. "היעד של מועדון הבוגרים הוא ליצור ולגבש קבוצה איכותית ייחודית של בוגרי המכללה, אשר נמצאים במקומות שונים בחברה הישראלית כדי שנעשה דברים יחד, הן ברמה החברתית והן ברמה המקצועית", הסבירה הילה.

מכללת אשקלון. צילום: המכללה האקדמית אשקלון

מכללת אשקלון. צילום: המכללה האקדמית אשקלון

"המועדון יספק לבוגרים הטבות שונות בתחומים רבים כמו שימוש בספרייה, הנחות בפעילות מרכז הכנסים, הנחה בכרטיסים למופעים במרכז הכנסים, השתתפות בימי עיון שמתקיימים במכללה והרצאות מיוחדות ורלוונטיות. המכללה מציעה לבוגרים גם את שירותי היחידה לתעסוקה וקידום מקצועי שפועלת במכללה ומאפשרת קשר קבוע באמצעות תוכנה מיוחדת אליה מחוברים מעסיקים רבים".

"היחידה מקיימת בכל שנה ירידי לימודים תחומיים ויריד אחד שנתי כללי. באתר המכללה האקדמית אשקלון יש קישורים להטבות בתחומים שונים, לימודי המשך, עדכונים בתחום המדע והמחקר, פיתוח קריירה ועוד. אתר המכללה האקדמית אשקלון יכלול בקרוב כניסה מיוחדת לבוגרים, כמו לסטודנטים ולסגל, כאשר המטרה היא ליצור חיבור ונטוורקינג. השלב הבא יהיה פיתוח אפליקציה ייעודית אך ורק לבוגרים".

מנכ"ל המכללה פנחס חליוה. צילום: המכללה האקדמית אשקלון

מנכ"ל המכללה פנחס חליוה. צילום: המכללה האקדמית אשקלון

המלחמה קטעה את רצף הפעולות להקמת המועדון, אך בחודשים האחרונים חודשה הפעילות למען הקמתו ונשלחו הודעות המזמינות את כל הבוגרים שסיימו את לימודיהם. כאמור, בשבוע שעבר היה המפגש הראשון, בו נהנו מאות בוגרים מכיבוד חגיגי, מפגש חברתי והרצאת אורח מרתקת של אלמוג בוקר, כתב חדשות 13 בדרום.

"המכללה האקדמית אשקלון שוקדת על שימור ההון האנושי של בוגריה לאורך השנים", אמר מנכ"ל המכללה האקדמית אשקלון, ד"ר פנחס חליוה. "פיתוח הקשר החברתי – מקצועי בין הבוגרים, באמצעות 'מועדון הבוגרים' שהקמנו לאחרונה, יכול להעשיר את עולמם ולתרום רבות לחברה הישראלית".

אם אתם בוגרי המכללה וטרם נרשמתם למועדון, הירשמו בלינק.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר