פז ארביב, מצטיינת מגמת ערבית מחוז דרום
פז ארביב, מצטיינת מגמת ערבית מחוז דרום

"התרשמו מיכולותיה הגבוהות": תלמידה מאשקלון מצטיינת מגמת ערבית במחוז דרום

מבין עשרות מתמודדים במחוז דרום, זכתה פז ארביב מאורט הנרי רונסון למצטיינת מגמת ערבית בזכות מעורבותה החברתית בפרויקטים רבים. לאחר הזכייה, ערכו לכבודה בביה"ס טקס הוקרה מרגש בנוכחות משפחתה וחבריה

פורסם בתאריך: 28.5.24 12:18

     

פז ארביב, תלמידת יב' 1 בכיתת מופ"ת באורט הנרי רונסון באשקלון, נבחרה למצטיינת מגמת ערבית במחוז דרום וגברה על עשרות מועמדים שהתמודדו על התואר. ארביב נבחרה מבין עשרות המועמדים, בשל הישגיה הלימודיים הגבוהים ובשל מעורבותה בשלל פרויקטים במסגרת המעורבות החברתית.

 

 

לאחר זכייתה, נערך בבית הספר טקס מיוחד לכבודה בנוכחות הצוות לפיקוח ערבית, צוות הנהלת בית הספר, בני משפחתה וחבריה לכיתה ובמסגרתו הוענקה לה תעודת הערכה ושי צנוע, כאות הוקרה על תרומתה הרבה הן למקצוע הערבית והן למגוון הפרויקטים בהם היא לוקחת חלק: ארביב לשעבר יו"ר מועצת התלמידים בבית הספר, היא מובילת קורס משצ"ים, משתתפת בפרויקטים של הסברה של ישראל בעולם ועוד.

פז ארביב והמורה לערבית עידן בן דור

פז ארביב והמורה לערבית עידן בן דור

במהלך הטקס דיברה ארביב אודות חשיבות לימודי השפה הערבית בבית הספר ולא שכחה להודות גם למורה לערבית עידן בן דור שליווה אותה ואת בני כיתתה לאורך כל תקופת לימודיה בתיכון, והיה זה שבחר בה להתמודד בתחרות מבין כל התלמידים, כי האמין ביכולותיה.

"פז ארביב הינה תלמידתי האהובה מזה שש שנים, היא תלמידה מבריקה וחכמה עם זיקה חזקה לסייע לזולת בכל עת ובכל מקום", אמר המורה עידן בן דור. "בשל היותה תלמידה שקדנית ומצטיינת בלימודיה ובשל מעורבותה החברתית בפרויקטים רבים הן בבית הספר ומחוצה לו, ראיתי לנכון להציגה כמועמדת לתואר. לשמחתי הרבה גם הפיקוח הארצי לערבית התרשם מאוד מיכולותיה הגבוהות ומרצונה לתרום עוד ועוד למען האחר. אני שמח מאוד וגאה בה על ההישג".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר