אליצור איתו. א.ס אשקלון

פרסום ראשון: נחתם האיחוד בכדורסל בין אליצור איתו וא.ס. אשקלון

האיחוד הגדול בספורט המקומי יצא הערב לדרך - הוסכם כי השם "איתו" יישמר, וכך גם צבעי המדים - כחול לבן. סמכויות הניהול חולקו כך שעל הצד המקצועי יהיה אחראי דני רחמים ויש אפילו כמה מיליונים מספונסרים. וכמה תיתן העירייה? כל הפרטים

פורסם בתאריך: 19.5.24 22:53

     

לאחר חודשים ארוכים של מגעים בין הצדדים, האיחוד הגדול של הספורט המקומי יוצא לדרך, עם האיחוד בין קבוצות הכדורסל אליצור איתו אשקלון וא.ס אשקלון. האיחוד כולל את הקבוצות הבוגרות, מחלקות המוער ובתי הספר לכדורסל.

אוהדי אליצור איתו אשקלון. צילום: מדיה פלאש

אוהדי אליצור איתו אשקלון. צילום: מדיה פלאש

ראשי הקבוצות עו"ד מיקי שרביט מצד אליצור ודני רחמים מצד א.ס נפגשו היום וחתמו על הסכם במסגרתו העמותה של אליצור מתמזגת לעמותה של א.ס.

החתימה התקיימה היום בבניין העירייה והשתתפו בה גם הממונה על הספורט שי עמירה, מנכ"לית אליצור קארין ביטון ואנשי העסקים משה ג'אן ויוחאי יפרח.

חבר המועצה יוחאי יפרח

יוחאי יפרח

על פי ההסכם שנחתם הקבוצה תשמור על השם "איתו", אך עדיין לא סופי אם זה יהיה אליצור או אסא, כאשר זה תלוי במשא ומתן שיתקיים עם האגודות. כמו כן, צבע המדים הנוכחי של אליצור יישאר – כחול לבן.

מיקי שרביט

על פי ההסכם מיקי שרביט יכהן כיו"ר ודני רחמים יהיה המנכ"ל.

כמו כן נקבע כי הסמכות המקצועית באגודה תהיה דני רחמים ומינוי של מאמן, מנהל מקצועי יהיו תחת אחריותו.

דני רחמים

מנגד, החלטות הנוגעות לקבוצה הבוגרת, לרבות קהל האוהדים, התקשרות עם ספונסרים, והחלטות תפעוליות, יהיו בידיו של שרביט.

כמו כן, סוכם כי קארין ביטון תמונה למנהלת קבוצה וכי תחת אחריותה יהיה טיפול שוטף בשחקנים, באוהדים, ברשתות החברתיות, ובמפרסמים והספונסרים.

קארין ביטון

נכון לעכשיו, ישנם ספונסרים בסכום של 3 מיליון ש"ח לשלוש השנים הקרובות בחלוקה של 1.5 מיליון LSports, מיליון קבוצת ג'אן ועוד חצי מיליון מטעם יוחאי יפרח.

בעמותה המאוחדת יכהנו מספר חברים – מטעם כל עמותה.

מטעם א.ס אשקלון צפויים לכהן דני רחמים, אורי חמו ויוחאי יפרח. מטעם אליצור יכהנו עו"ד מיקי שרביט, עו"ד אוהד עמיאל ועו"ד אורן מרסיאנו. חבר נוסף יהיה משה ג'אן.

עיריית אשקלון שהייתה שותפה לכל המהלך הזה צפויה להגדיל את תמיכתה בקבוצה המאוחדת לגובה של 3.5 מיליון ש"ח בשנה ואולי אף יותר מכך.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר